וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "מגיע לקהל להגיד מה שהוא רוצה"

21.2.2009 / 21:44

אוהדי בית"ר קיללו כל המשחק את המאמן, שהיה סלחני מדי. "בית"ר זה מועדון המחויב לתוצאות. אם לא מספקים אותן, הכול על הגב שלי"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מחזור דרמטי ביותר התקיים הערב (שבת) בליגת העל. באחד המשחקים הדרמטיים, גברה בית"ר ירושלים 0:1 על בני יהודה משער של ברק יצחקי עמוק בתוספת הזמן של המשחק. שתי הקבוצות לא הרשימו, הגיעו למספר לא רב של הזדמנויות, אך לא הצליחו לכבוש. בסופו של דבר הייתה זו רגלו הימנית של חלוצה של בית"ר על העליונה. יצחקי מציל את בית"ר, ולא בפעם הראשונה, כאשר ביום ראשון בתחילת השבוע, היה הבורג המרכזי בניצחון על עירוני קרית שמונה וההעפלה לשמינית גמר הגביע.

עטר נושא הכול על גבו

בבית"ר ירושלים שיחררו אנחת רווחה ענקית. הקבוצה הציגה יכולת די דלה, ובהשוואה לשני המשחקים בהם שלח ראובן עטר את כל הכוח שלו להתקפה, הפעם הימר המאמן הרבה פחות. זה כמעט עלה לו ביוקר, אבל בסוף זה הצליח לו.

"כל כך הרבה סבלנו במגרש הזה העונה בדקות האחרונות", אמר בסיום עטר המחויך. "זה התקזז קצת. הפסדנו פה הרבה נקודות במשחקים ששיחקנו הרבה יותר טוב ממה ששיחקנו היום. מבחינה הגנתית היינו בסדר, בני יהודה הסתגרו ולא הגיעו לשום מצב, אבל כשמשחקים בבית אני מסתכל על החלק ההתקפי. היינו חסרי ביטחון והיינו סטטיים. בחצי שני הגענו למצבים. לא שיחקנו טוב, אבל סוף סוף ניצחנו במשחק כזה. אסור לשכוח שבני יהודה לא הפסידה שלושה ארבעה חודשים. זו קבוצה קשה וטובה".

עטר דיבר על מטרות הקבוצה להמשך העונה: "המטרה היא כרגע להגיע למקום השלישי. במידה והמשחק בין מכבי נתניה למכבי חיפה לא יסתיים בניצחון של נתניה, המשחק בטדי מול נתניה בשבוע הבא יהיה על מקום שלישי".

על הקהל, שקילל אותו במשך כל המשחק, אמר עטר: "הקהל מגיע למשחקים, ומותר לו להגיד מה שהוא רוצה. זה מקובל. בית"ר זה מועדון המחויב לתוצאות. אם לא מספקים את התוצאות, הכול על הגב שלי".

הקשר עידן טל אמר: "לא רצינו לחכות עד הדקה ה-90, רצינו להבקיע עוד לפני כן. בכל זאת ההרגשה היא נהדרת. התחושה לא הייתה נעימה אחרי ההפסד להפועל תל אביב, אבל זה קורה וצריך להתקדם הלאה. אין טעם לחשוב מה היה לפני שבועיים מלבד לתקן את התקלות. צריך להשתפר, היום עמדנו טקטית נכון. סוג משחקים כזה צריך לנצח על ידי יותר תנועה במגרש. זאת עונה מוזרה ואנחנו צריכים להתקדם משבוע לשבוע. העיקר שניצחנו".

לוזון: "ביתר לא יצרה הזדמנויות"

בבני יהודה, כמובן, תפסו את הראש בסיום המשחק. הקבוצה של גיא לוזון אמנם לא הרשימה כמו בסדרת הניצחונות שלה קודם לתיקו נגד מכבי נתניה לפני שבועיים, אבל תיקו בהחלט היה מספק אותה.

"בסך הכל היה פה משחק שווה כוחות", אמר מדוכדך גיא לוזון. "המחצית השנייה הייתה היותר טובה שלנו, היו לנו מצבים וחבל שספגנו בסוף. שיחקנו מול יריב ראוי וטוב. קבוצה אחת ביטלה את השנייה. הגענו להזדמנויות ויכולנו לגמור את המשחק. אין לנו תירוצים. שתי הקבוצות שיחקו באותו מזג אוויר, וזה לא השפיע על המשחק".

לוזון נשאל האם הוא חש שקבוצתו נמצאת בירידה ביכולת בשבועות האחרונים וענה: "היריב, שהוא מאוד מוכשר בהתקפה, לא יצר הזדמנויות. היה משחק שיכול היה להיגמר לכאן או לכאן. אנחנו צריכים לעבוד קשה במהלך השבוע, ובשבוע הבא להציג רמת כדורגל טובה".

קפטן בני יהודה אסי בלדוט אמר: "הפסד אכזרי מאוד. זה תמיד כואב לקבל שער בדקה האחרונה, אבל זה קורה בכדורגל. נצטרך להרים את הראש ולהסתכל קדימה, שבוע הבא יש משחק חדש. מבחינה התקפית לא שיחקנו כל כך טוב, מבחינה הגנתית, עמדנו מצוין. בית"ר לא הגיעה כמעט למצבים, וצריך לזכור שזה לא קל לשחק בטדי. אני לא חשוב שיש ירידה ביכולת שלנו בתקופה האחרונה. סך הכול עמדנו נכון על המגרש, אנחנו חזקים ונצא לדרך חדשה. אפשר לראות שבשלושת המשחקים הגדולים שיחקנו נגד הגדולות ולא נפלנו מאף אחת מהן. יש לנו קבוצה טובה ושחקנים שנותנים את הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully