וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "מכבי חיפה השאירו פה שלוש נקודות"

מאמן הפועל ת"א הסתפק בנקודה באורווה נגד מכבי פ"ת (1:1) והזכיר את המעידה של הירוקים. סולי צמח: "בחדר ההלבשה יש תחושה של הפסד"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הפועל תל אביב לא ניצלה הערב (שבת) את ההזדמנות לצמק את הפער ממכבי חיפה לשתי נקודות, כשחילצה בקושי נקודה ב-1:1 נגד מכבי פתח תקוה. האדומים לא שיחזרו את יכולתם מהרביעייה שכבשו נגד בית"ר ירושלים או אפילו מהדרבי בגביע, אך בקרב הקבוצה הסתפקו בנקודה. בחדר ההלבשה ניחמו השחקנים את אלין טופוזאקוב, כובש השער העצמי.

אלי גוטמן, מאמן האדומים, אמר בסיום המשחק: "שמחנו, כי לא הגיע לנו להפסיד. נקלענו לפיגור מגול עצמי וכשאתה בפיגור ואתה מצליח לשנות, זה טוב. אני חושב שמגיע כל הכבוד לבחורים שלא ויתרו על המשחק. ידענו שיהיה משחק כמו שהוא התנהל וידענו שיהיה גול לכאן או לאן. מכבי חיפה כמדומני השאירו פה שלוש נקודות, אז אין לנו מה להתלונן. זה משחק חוץ מול קבוצה טובה וכשרונית. הפועל הראתה אופי".

ידענו שיהיה קשה היום", אמר יגאל אנטבי. "לא הגיע לנו להפסיד, הבקענו את השיוויון ורצינו את השני, אך היה מאוחר מדי. מבחינתנו אנו ממשיכים הלאה. תיקו כאן זו תוצאה טובה ואנו נעשה הכל כדי לנצח בהמשך".

רוני לוי: "זה החלק האכזרי בכדורגל"

רוני לוי, מאמן מכבי פתח תקוה, שוב לא הפסיד, אך הרגיש את הניצחון כבר בכיס: "יכול להיות יותר טוב. היינו צריכים להגדיל את התוצאה, לא עשינו את זה וחבל. זה החלק האכזרי של הכדורגל, נענשנו על ההחטאות. היה חוסר דיוק בסיום, אבל השחקנים רצו הכל, הבקיעו ומגיע להם מילה טובה. היינו שווים ניצחון במשחק הזה".

הקשר סולי צמח: "שמח לחזור למרות שאני לא בכושר הרצוי. אני חושב שהכל מתאזן בסוף, אבל מבחינת דקות אחרונות אנו סופגים יותר מדי השנה. חבל, כי היינו צריכים לכבוש עוד שערים. במחצית השנייה היינו טובים יותר, 0:2 או 0:3 היה משקף. יש בחדר ההלבשה תחושה של הפסד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully