וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה והפועל תל אביב נפרדו בתיקו 1:1

דווקא אחרי הניצחון בדרבי, הציגו האדומים יכולת חלשה ונקלעו לפיגור עם שער עצמי של טופוזאקוב. ערן זהבי חילץ נקודה עם שער בתוספת הזמן

משחק בעל חשיבות מכרעת" אמרו בהפועל תל אביב על המפגש הערב (שבת) באורווה עם מכבי פתח תקוה. האדומים חלמו על הפעלת לחץ על המוליכה מכבי חיפה במקרה של ניצחון, אך נראה שלא ירדו עדיין מהאולימפוס של דרבי הגביע, ורק בנס לא נענשו כשערן זהבי קבע 1:1 בתוספת הזמן.

המשחק דווקא נפתח בקצב טוב, כששתי הקבוצות הופיעו במערך הכולל צמד חלוצים והראו כוונות התקפיות. אלא שאשליית 20 הדקות התפוגגה לה די מהר, ומשם החל קרב ביצורים בו קשה היה להאמין שיפול שער.

מהראן לאלה, כוכב השבוע האחרון של הפועל, לא שיחזר את יכולתו ומבסס את מעמדו כרגע כ"חלוץ של משחקים גדולים" בלבד. גם שותפו לחוד, סמואל יבואה, התקשה לייצר מצבים על אף כדור אחד לקורה. גם לחלוצי הצד השני לא היה יותר מדי מה לספר, כשקבוצת הבית מיעטה לסכן את השער של וינסנט אניימה. למזלם, אלין טופוזאקוב בא לעזרה והכניע את אניימה עם גלישה לא מוצלחת, רבע שעה לסיום. למלאבסים היו הזדמנויות לסגור עניין, אך הן הוחמצו ובצד השני הגיע זהבי שנגח את השיוויון הדרמטי.

רוני לוי עדיין ללא הפסד ליגה אצל הלוזונים, והפעם גם עושה שירות קל לקבוצתו לשעבר, מכבי חיפה, אותה ניצח במשחקו הראשון. אלי גוטמן יצטרך למצוא פיתרון לתנודות ביכולת קבוצתו, שרק לפני שבועיים התעללה בדאבליסטית בית"ר ירושלים.

מהלך המשחק

דקה 11: אנטבי פרץ משמאל והגביה כדור אותו נגח לאלה חלש לידיו של אוהד כהן.

דקה 17: יבואה דהר לבד לעבר השער ובימין ירה לקורה הקרובה.

דקה 18: עאמר בא מאחור ובעט כדור חזק שחלף סמוך לקורה.

דקה 55: אסולין בחן את אניימה מזווית אלכסונית, השוער הדף לקרן.

דקה 75: גול! עאמר הגביה כדור מימין וטופוזאקוב גלש לא טוב לכדור ודחק לשערו. 0:1 למכבי פתח תקוה

דקה 76: דמארי נותר לבדו מול אניימה, אך בעט החוצה ממצב נוח.

דקה 86: זהבי הפציץ מ-25 מטרים, כהן זינק נהדר והדף לקרן.

דקה 90+1: גול! אבוטבול הגביה כדור מצד ימין לרחבה, ערן זהבי המחליף עלה ונגח לפינה ופנימה. 1:1 דרמטי

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, בובאן גרנצ'רוב, מראד מגמאדוב, קובי גנון, אורי לוזון (סולי צמח, 66), סירמנה דמבלה, דני פרדה (נאור פסר, 87), טל בן חיים, ליאור אסולין, עומר דמארי (לירן כהן, 80).

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, אלין טופוזאקוב, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, ביברס נאתכו (ערן זהבי, 79), גילי ורמוט, דמיטאר טלקיסקי (עדן בן בסט, 78), מהראן לאלה (בן לוז, 69), סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully