וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארסיי: צונגה שוב גבר על דג'וקוביץ'

הצרפתי רשם ניצחון רביעי ברציפות על המדורג שלישי בעולם עם 4:6, 6:7 בחצי הגמר. ונוס וויליאמס זכתה בטורניר דובאי אחרי 4:6, 2:6 על רזאנו

ג'ו ווילפריד צונגה העפיל היום (שבת) לגמר טורניר מארסיי (סך פרסים של 576 אלף יורו), כשגבר פעם נוספת על נובאק דג'וקוביץ' 4:6, 6:7. מאז המפגש הראשון בין שני הכוכבים העולים הללו, בגמר אליפות אוסטרליה 2008 אז ניצח הסרבי, ניצח צונגה בארבעת העימותים הבאים, וגם היום הוא תיסכל את המדורג שלישי בעולם לעיני הקהל הצרפתי התומך.

צונגה, שעלה למאזן נהדר של 3:18 מאז תחילת העונה, שלט במערכה הראשונה בעזרת הסרבים העוצמתיים שלו (והיכה תשעה אייסים) וניצח בה 4:6, לפני שהמערכה השנייה הלכה לשובר שוויון, בו ניצח הצרפתי 1:7 וזכה במקום בגמר, שם יפגוש את בן ארצו מיכאל לודרה, שהפתיע בחצי הגמר השני צרפתי אחר, ז'יל סימון, וגבר עליו 6:7, 2:6.

דויד נלבנדיאן סיים את דרכו בטורניר בואנוס איירס כבר בחצי הגמר, כשהפסיד לבן ארצו חואן מונאקו 2:6, 7:5, 7:6. בגמר יפגוש מונאקו את הספרדי טומי רוברדו, שניצח ארגנטינאי אחר, חוזה אקסוסו, 4:6, 6:7.

* בגמר טורניר דובאי (סך פרסים של שני מיליון דולר) זכתה ונוס וויליאמס אחרי שגברה בגמר 4:6, 2:6 על וירז'יני רזאנו. האמריקאית, שגברה בחצי הגמר על אחותה סרינה, לא התקשתה מול הפתעת הטורניר ואחרי מערכה ראשונה צמודה שהסתיימה ב-4:6 לזכותה היא שייטה עם 2:6 במערכה השנייה וצירפה תואר נוסף לארון הגביעים הגדוש שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully