וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד ניצחה בסכנין 0:2

דוד רביבו כבש ובישל וסידר לאשדוד ניצחון חוץ 0:2 בסכנין, שהרחיק אותה מהתחתית. הקבוצה של לחמן נקלעה למאבק תחתית משולש

לאחר חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון בליגה, יוסי מזרחי יכול לנשום לרווחה. קודם כל, הקבוצה שלו חזרה מדוחא עם ניצחון 0:2 על סכנין שקטע את הרצף וחשוב יותר, אשדוד התרחקה, אולי סופית, מתחתית ליגת העל. עם 25 נקודות במקום השביעי, אשדוד קרובה יותר למכבי פתח תקוה הרביעית מאשר למרתפי הטבלה.

אייל לחמן פתח עם הרכב התקפי, שכלל שלושה חלוצים, אבל הקבוצה שלו לא הופיעה למשחק. אשדוד הייתה טובה יותר במחצית הראשונה וכבשה בדקה ה-28. דוד רביבו, כהרגלו, בישל, ולובומיר קוביצה הצ'כי נגח מצוין לרשת. שער בכורה לשחקן הרכש שהגיע בינואר לאשדוד. רביבו הנפלא חתם את התוצאה בדקה ה-86 ושלח עוד איתות לדרור קשטן.

סכנין שילמה את מחיר האגרסיביות ואיבדה את איברהים בסיט בדקה ה-62, חצי דקה לאחר שנכנס. ב-10 שחקנים, לקבוצה של לחמן לא היה מה למכור והיא נותרה ללא הנקודות. גם הקהל לא אהב את הגישה של המאמן וההפסד שהביא להסתבכות בתחתית וקרא לפיטוריו של לחמן.

מהלך המשחק

דקה 28: גול! רביבו הגביה כדור קרן, קוביצה הצ'כי התרומם ונגח פנימה. 0:1 אשדוד.

דקה 62: איברהים בסיט, 30 שניות על המגרש, תיקל בחריפות את אופיר וראה את הכרטיס האדום.

דקה 86: גול! שיתוף פעולה מצוין בין מקרייב לרביבו הסתיים בבעיטה של האחרון לרשת. 0:2.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלי עותמאן, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא (יניב לוזון, 74), עבאס סואן, חאלד חלאיילה, אחמד קאסום, חמד גנאים (יחיאל צגאי, 61), אובודו אוקוצ'ה (איברהים בסיט 61, הורחק, 62), דיוניסיו מנדס.

הרכב מ.ס. אשדוד: דראגן סטויקיץ', ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, שי מימון, מאור פרץ, יוסי אופיר, לובומיר קוביצה, ברוך דגו (רחמים צ'קול, 83), דוד רביבו, עידן שדה (עידן שריקי, 46), דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully