וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה ניצחה את מכבי תל אביב 1:2

שופט המשחק פסק פנדל שלא היה לטובת הפועל פ"ת, שהשיגה ניצחון דרמטי בזכותו, 1:2 על מכבי ת"א. חלק מאוהדי מכבי קרא לנמני להתפטר

מכבי תל אביב נוצחה הערב (שבת) 2:1 על ידי הפועל פתח תקוה במסגרת המחזור ה-20 של ליגת העל באיצטדיון בלומפילד. הצהובים שיחקו רע ולמלאבסים הגיע אמנם לנצח, אבל אקורד הסיום של המשחק היה צורם מאוד, כאשר שופט המשחק, משה בוחבוט, שגה בצורה קיצונית וחמורה ביותר והעניק פנדל שלא היה לזכותה של פתח תקוה בתוספת הזמן של המשחק. אורי אוזן לא התבלבל וקבע מהפך ואת התוצאה.

חרף הגזל, מכבי ממשיכה לא לנצח במגרשה הביתי, כשהניצחון האחרון שלה שם היה במחזור הראשון של העונה. אגב, במחזור האחרון של הסיבוב השני תארח מכבי את הפועל תל אביב בדרבי הרביעי העונה, אולי אז יצליחו הצהובים להסיר את קללת בלומפילד?

במשך חמישה ימים טחנה התקשורת את העובדה כי מכבי תל אביב סיימה את העונה, לאחר ההפסד דרבי ביום שני וההדחה מהגביע. קברניטי הקבוצה התנגדו כלל ועיקר לאמירות והשתדלו לשמור את השחקנים בפוקוס, וכנראה הם ידעו למה. הצהובים החלו דווקא את המשחק בצורה טובה ונראו משוחררים יותר. הם הגיעו למספר מצבים מעניינים, הרבה בניצוחו של מאור בוזגלו שהיה טוב בתחילה, ועלו ליתרון משער נגיחה של ליאור ז'אן (15) מבישול של בוזגלו. בסיום המשחק ז'אן אף ראה את האדום.

אבל מאותו רגע, הצהובים פשוט הפסיקו לשחק. הפועל פתח תקוה השתלטה אט אט על מרכז השדה ויצרה לעצמה מצבים. למזלה של מכבי היא לא ספגה עד ההפסקה, אבל כנראה שבחדר ההלבשה נמני לא היה מספיק חד עם השחקנים, והריפיון הלא מובן של הצהובים נמשך. בדקה ה-52 הגיע שער השוויון של המלאבסים מראשו של איציק כהן. בתוספת הזמן, כאמור, הגיע שער המהפך של אוזן. פתח תקוה משיגה ניצחון מזה שמונה מחזורים ומשיגה נקודות חשובות בתחתית.

לא רק על כר הדשא התרחשה דרמה, אלא גם מחוצה לו, כאשר בדקה ה-58 נפל דבר בכדורגל הישראלי. שש דקות אחרי שער השוויון של הפועל פתח תקוה, ורגעים ספורים אחרי חילוף כפול שערך נמני, החלו חלק מאוהדי מכבי תל אביב לצעוק למנג'ר במקהלה גדולה להתפטר. כמובן ששניות אחרי הזדעקו יושבי שער 11, הידועים באהבתם הגדולה לסמל, לשמע הקריאות והחזירו בשריקות בוז. האם אנחנו עומדים שוב בפני פילוג של אוהדי מכבי? ימים יגידו.

מהלך המשחק

דקה 9 - בוזגלו שלח כדור על מגש של זהב למגרלשווילי, שהיה צריך רק לגלגל בשכל פנימה, אבל הקשר השמאלי החמיץ בשלומיאליות.

דקה 15 - גול! בוזגלו הרים קרן מדודה, ז'אן הגיע מאחור ונגח חד וחזק פנימה, 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 24 - אבוחצירא שיחרר בעיטה לא חזקה, אבל חכמה, שחמקה לא רחוק מהשער של יבריץ'.

דקה 52 - גול! מאז שער היתרון של ז'אן, מכבי נסוגה ופתח תקוה, שבע דקות במחצית השנייה היא באה על שכרה, כאשר השיגה את השוויון. פטי נימבה נגח כדור תועה ברחבה לעברו של איציק כהן, שמשני מטרים לא יכול היה להחטיא והשווה בקלילות ל-1:1.

דקה 75 - המחליף ארמון בן נעים החמיץ ברשלנות אחרי מסירה מצוינת של ג'וניור ויזה.

דקה 90 + 3 - גול! אבוחצירא דהר לכדור טוב ששלח אליו אבי ריקן, יבריץ' יצא והכשיל מחוץ לרחבה את חלוץ פתח תקוה. השופט מנשה בוחבוט שגה ושרק לפנדל שלא היה. אורי אוזן לא התבלבל ושלח מצוין לפינה ופנימה, מהפך דרמטי, 1:2 להפועל פתח תקוה.

דקה 90 + 3 - אדום! עם סיום המשחק הורחק ליאור ז'אן בכרטיס אדום על מלים מיותרות לשופט.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, ליאור ז'אן, משה מישאלוב, אורי שטרית, דולי ג'ונסון, איגור טומאסיץ', מתן לוטטי (עמנואל מאיוקה, 58), חיים מגרלשווילי (גיז'רמו ישראלביץ', 58), מאור בוזגלו, סקוט סילי.

הרכב הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך, אורי אוזן, גל כהן, איציק כהן, אבי ריקן, קוני דג'קרידג'ה, אייל שן, חאיר סספדס, ג'וניור ויזה, שמעון אבוחצירא, פטי נימבה (ארמון בן נעים, 57).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully