וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור קליפורניה: לאנס ארמסטרונג ירד למקום השישי

הרוכב האמריקאי לא בלט במיוחד בקטע המכריע נגד השעון, וכעת הוא רחוק בדקה וארבעים ושש שניות מהמוביל ליפהיימר

לוי ליפהיימר האמריקאי הגדיל את ההובלה במירוץ האופניים טור קליפורניה, אחרי שהקדים את דייויד זבריצקי בשמונה שניות במירוץ נגד השעון, שנערך ביום שישי.

ליפהיימר, שמוביל את המירוץ בין תשעת הקטעים החל מהקטע השני שהיה ביום שני, השלים את הקטע בן 24 הקילומטרים סביב סולבאנג ב-30:40 דקות, והוא נראה בדרך הבטוחה לתואר.

לאנס ארמסטרונג המתקאמבק, שמתחרה לראשונה בארצות הברית מאז פרישתו לפני שלוש שנים וחצי, היה רחוק מליפהיימר ביותר מדקה, מה שהוריד אותו מהמקום הרביעי לשישי בדירוג הכללי. כעת ארמסטרונג רחוק מליפהיימר בדקה וארבעים ושש שניות.

"נתתי כל מה שיכולתי", אמר ארמסטרונג בסיום הקטע, כשהמיקום 14 הופיע ליד שמו בלוח התוצאות. "צריך לזכור, עבר הרבה מאוד זמן מאז שעשיתי את זה", הוסיף ארמסטרונג.

פלויד לאנדיס, האמריקאי שזכה בטור דה פראנס ב-2006 ונפסל בגלל שימוש בחומרים אסורים, חזר להתחרות בטור קליפורניה אחרי השעייה של שנתיים, וככה זה גם נראה. לאנדיס סיים במקום ה-54 במירוץ נגד השעון והוא מדורג במקום ה-36 הכללי. הוא יכו ללהתנחם לפחות בעובדה שקרלוס ססטרה, אלוף הטור דה פראנס הנוכחי, מדורג במקום ה-99 הכללי בלבד בטור קליפורניה.

שני קטעים נותרו עד לסיומו של טור קליפורניה. בשבת מצפים לרוכבים 143 קילומטרים מסנטה קלריטה לפסדינה. ביום ראשון המירוץ יסתיים באסקונדידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully