וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי בחר לוותר על דובאי

ולא מדובר באנדי רם שלנו, אלא באנדי רודיק, שלא אהב את היחס לשחר פאר. הערב ב-19:00: סלע מול סטפאנק בחצי גמר ממפיס

מעבר לקנס בסך 300 אלף דולר שספגו מארגני טורניר דובאי, הם זכו הבוקר (שבת) לבשורה רעה נוספת מבחינתם, כשהאלוף מהשנה שעברה, אנדי רודיק, הודיע על ביטול השתתפותו בטורניר.

רודיק הצהיר, כי החלטתו קשורה בין השאר ליחסם של המארגנים כלפי שחר פאר, שלא קיבלה ויזה לטורניר הנשים. כל זאת, למרות שאנדי רם קיבל בסופו של דבר את הויזה, וישתתף בטורניר בשבוע הבא.

"אני ממש לא מסכים עם מה שקרה שם", אמר אנדי רודיק על פרשת שחר פאר-טורניר דובאי והוסיף: "לא נראה לי שלערב פוליטיקה וספורט זה הדבר הנכון, ומה שקרה שם השפיע על ההחלטה שלי".

סלע הולך על גמר שני בקרירה

דודי סלע ימשיך הערב (19:00 שעון ישראל) במסע המופלא שלו בטורניר ממפיס בארצות הברית (על סך פרסים של 1.226 מיליון דולר). אחרי הניצחונות על ריינולדס, סרה וקוניצקין, סלע יתמודד בחצי הגמר נגד ראדק סטפאנק הצ'כי (5 בטורניר ו-19 בעולם).

יתכן וסלע ציפה למפגש נוסף מול חואן מרטין דל פוטרו בחצי הגמר, אלא שהארגנטינאי המדורג 7 בעולם ושני בטורניר, הפסיד בשלב הקודם לסטפאנק 7:6, 6:4. בנוסף, סטפאנק גבר בטורניר על קווין קים האמריקאי וסטפן קובק האוסטרי.

סלע וסטפאנק מעולם לא התמודדו ביניהם בסבב המקצועני. הצ'כי דורג בשיאו במקום השמיני בעולם, ונראה שהשנה הוא חוזר לכושר נפלא. סטפאנק פתח את עונת 2009 עם זכייה בטורניר בריסביין אחרי ניצחון בגמר על פרננדו ורדאסקו. בשבוע שעבר הוא כבר רשם תואר שני העונה, אחרי ניצחון על מארדי פיש בגמר בסן חוזה. אגב, ורדאסקו נקם בו באליפות אוסטרליה הפתוחה והדיח אותו בסיבוב השלישי, בדרך לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully