וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נס ציונה ואס"א ת"א נפרדו בתיקו

המשחק המרכזי במחזור הסתיים ב-24:24 , מכבי ת"א לא ניצלה זאת והפסידה להפועל ראשל"צ 34:29. בבית התחתון ארבע קבוצות נלחמות

בזמן שמכבי ראשון לציון מתכוננת למשחק בשבת נגד אסטרחן הרוסית, שאר משחקי ליגת העל התנהלו כרגיל. בבית העליון נותר המאבק על המקום הרביעי פתוח, כאשר א.כ. נס ציונה ומכבי תל אביב נלחמות עליו. במוקד המחזור נפגשו נס ציונה ואס"א תל אביב ונפרדו בשוויון 24:24 אחרי יתרון של אס"א 12:13 במחצית.

300 צופים שהגיעו לאולם צימרמן בנס ציונה ראו משחק צמוד, כשאף קבוצה לא הצליחה לברוח ליריבתה. דקה וחצי לסיום הובילה אס"א בנקודה, אך ברק רוזאלס השווה. המארחת קיבלה הדדמנות לנצח את המשחק שניות ספורות לסיום, אך לא ניצלה אותה והמשחק הסתיים כאמור בשוויון. לנס ציונה הירבו לכבוש רוזאלס, עידן יעיש ומריו סאריץ' עם חמישה שערים כל אחד, לאס"א הירבו לכבוש דן מירקוס, זוראן דורוביץ' ואיציק חליפי עם 6 שערים כל אחד. אס"א ירדה למקום השלישי בעקבות התיקו, נס ציונה עלתה לרביעי.

במשחק השני בבית העליון השיגה הפועל ראשון לציון את ניצחונה הרביעי ברציפות, לאחר שגברה 29:34 בחוץ על מכבי תל אביב, שלה זהו ההפסד השלישי ברציפות. 200 צופים הגיעו לאולם בהדר יוסף וראו את האורחים מובילים כמעט לאורך כל המשחק, כשתל אביב נטלה את ההובלה פעמים בודדות. במחצית התוצאה עוד עמדה על 17:18 לראשון לציון ורק בדקות האחרונות הצליחו שחקני האלופה להגדיל את הפער משמעותית ולנצח בסיום. אייל שור הוביל את ראשון עם תשעה שערים. בעקבות הניצחון, עלתה ראשון לציון למקום השני, מכבי תל אביב ירדה למקום החמישי בשל יחס שערים עדיף של נס ציונה. המשחק שישלים את המחזור יתקיים ב-30 בחודש הבא בין א.ס. רמת השרון למוליכה מכבי ראשון לציון.

בבית התחתון סכנת הירידה הפכה משמעותית ללא פחות מארבע קבוצות, כאשר התוצאה המפתיעה של המחזור שייכת לעירוני פתח תקוה, שעד לפני שני מחזורים הייתה במצב נואש והיום רשמה ניצחון שני ברציפות, הפעם על מכבי קרית מוצקין, שנוצחה 32:29. בשורות פתח תקוה בלט אוהד מדמוני עם משחק הגנה טוב ושישה שערים. סייעו לו בוגדן מרקוביץ' ורועי רחמים עם שבעה שערים כל אחד. לזכות מוצקין הרבה לכבוש ולדי קופמן עם שישה שערים.

תוצאה מפתיעה נוספת הגיעה מסביון, שם ניצחה העולה החדשה, א.ס. סביון, 29:30 את מכבי מ.כ. חולון. שער הניצחון לזכות סביון נכבש בדקה האחרונה של המשחק. הזר מאנדיי סאט נתן את המנה השבועית שלו עם 11 שערים לזכות המארחים. הפועל רמת גן, שלפני כמה מחזורים הצליחה לברוח מעט מהתחתית, הסתבכה שוב לאחר הפסד 26:21 לבני הרצליה. בעקבות התוצאות, פתח תקוה עדיין אחרונה עם שמונה נקודות, אך רק שתי נקודות מפרידות בינה ובין המקום השלישי בבית, בו נמצאת הפועל רמת גן. גם לזכות קרית מוצקין הרביעית עשר נקודות ובמקום הלפני אחרון סביון עם תשע נקודות. בשבוע הבא הליגה בפגרה בשל משחקי רבע גמר גביע המדינה. הליגה תחזור לפעילות בעוד שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully