וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: דינמו מוסקבה עלתה לגמר הגביע

דיוויד בלאט ודינמו מוסקבה ניצחו 75:86 את טריומף והעפילו לגמר הגביע הרוסי, שם יפגשו את קאזאן, שהדהימה את צסק"א עם 60:71

אחרי שבשנה שעברה הפסידה את הגביע לחימקי מוסקבה, אלופת רוסיה, צסק"א מוסקבה, שיחזרה את המחדל ההוא כשהפסידה לאוניקס קאזאן בחצי גמר הגביע 71:60. בשנה שעברה השתיים נפגשו באותו מעמד, אך אז צסק"א ניצחה בנקודה. הפעם, כאמור, היוצרות התהפכו וקאזאן חגגה העפלה לגמר. קאזאן תפגוש בגמר את דינמו מוסקבה, אותה מובילים דיוויד בלאט ודן שמיר, אחרי שקבוצתם ניצחה בחצי הגמר השני 75:86 את טריומף.

לכל אורך ההתמודדות בין צסק"א לקאזאן שמרו השתיים על משחק צמוד, קאזאן סיימה ביתרון 14:17 את הרבע הראשון ואל המחצית היא ירדה ב-35:39. קאזאן המשיכה לתת את הטון גם במחצית השנייה והשלימה ניצחון בכל הרבעים בדרך להשגת הכרטיס לגמר. אגב, שתי הקבוצות נפגשו בגמר לפני שנתיים, אך אז ידה של צסק"א הייתה על העליונה.

1,500 צופים הגיעו כדי לראות התקפה אנמית של צסק"א, שמובילה בליגה את הטבלה עם מאזן של 0:17, כאשר הקלעים המצטיינים היו ג'יי אר הולדן וטרז'אן לאנגדון, שקלעו כל אחד 11 נקודות בלבד. ראמונאס שישקאוסקאס לא היה הרבה יותר טוב וקלע עשר נקודות בלבד. טרל ליידי הוביל את קלעי המנצחים עם 18 נקודות.

במשחק השני כאמור ניצחה דינמו 75:86. טריומף, יריבתה, הובילה 20:25 אחרי הרבע הראשון, אך דינמו ירדה להפסקה ביתרון 41:49. שני הרבעים האחרונים היו צמודים, אך בהם דינמו הובילה וסיימה עם ניצחון. עם אלף צופים נוספים מהמשחק הראשון, דריוש לברינוביץ' הוביל את קלעי המנצחים עם 18 נקודות, כמו גם סרגיי ביקוב. רוברטאס יאבטוקאס קלע 17.

משחק הגמר בין דינמו מוסקבה לקאזאן יתקיים בשבת בערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully