וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-בני יהודה: ההגנה הטובה היא ההתקפה

עידן טל השלים משפעת ויחזור להרכב בית"ר המתאוששת (שבת, 19:20, ספורט 1). לוזון הכין מערך התקפי והצהיר: "באים לטדי לקחת נקודות"

בית"ר ירושלים תגיע למשחק מול בני יהודה (שבת, 19:20, שידור ישיר בספורט 1)במטרה ברורה - לפתוח מומנטום ולהדבק לצמרת. לשתי הקבוצות אותו מספר נקודות, כשבית"ר מקדימה את בני יהודה בזכות הפרש שערים. בבירה מחכים גם למשחק ביום שני בין נתניה לחיפה, שכל תוצאה בו תטיב עמם. ניצחון לחיפה לצד ניצחון ירושלמי בשבת, יקרב את הדאבליסטית למרחק 2 נקודות בלבד מהמקום השלישי המוביל לאירופה. ניצחון לנתניה, והפער מהמקום הראשון יפחת ל-8 נקודות.

הניצחון על קרית שמונה בתחילת השבוע, וההתקדמות בגביע הרגיעו את הרוחות בבית"ר. זאת לאחר התבוסה הצורבת להפועל תל אביב, שהכניסה את המועדון לסערה. המשכורות שולמו בסופו של דבר באיחור של יומיים בלבד, והקנס צומצם "רק" ל-5,000 שקלים לשחקן. טברטקו קאלה, שלא אהב את ההחלטה, איים בתביעה. בסופו של דבר הסיר אותה לאחר שהובהר לו כי במידה וימשיך, ההטבות להן זוכה - ביניהן שכירת רכב גדול יותר ממה שמצויין בחוזה עקב גבוהו, יבוטלו.

עידן טל שב הבוקר (שישי) לאימונים ויהיה כשיר למשחק מול בני יהודה. הקשר, אשר פתח בניצחון על קרית שמונה, החלים משפעת וצפוי לפתוח בהרכב. מיכאל זנדברג עדיין סובל מכאבים בקרסולו, אבל זה לא מנע ממנו מלהשתתף באימון. ראובן עטר הזהיר את שחקניו ממשחק האגפים של בני יהודה, וביקש מהם להשתלט על מרכז המגרש ולהעביר כדור מהר מאחד לשני.

דאריו פרננדס לא התאמן וערך אימון כושר אישי. פרננדס יהיה כשיר למשחק, והמאמן ראובן עטר יחליט אם לפתוח איתו, עם מיכאל זנדברג או עם ניר נחום. אריאל הרוש נפצע בראשו במהלך האימון, אך לאחר טיפול קצר חזר להתאמן כרגיל, ואם לא יסבול מכאבים ימשיך לפתוח בהרכב גם מחר.

הרכב משוער: אריאל הרוש (טברטקו קאלה), אלירן דנין, שמעון גרשון, אריק בנאדו, כריסטיאן אלברז, דריו פרננדס (מיכאל זנדברג, ניר נחום), עידן טל, עידן ורד, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, ברק יצחקי.

גיא לוזון מתכנן מערך התקפי

שחקני בני יהודה סיימו הבוקר (שישי) את ההכנות לקרב הצמרת נגד בית"ר ירושלים בטדי. בשבוע שעבר היתה רחוקה בני יהודה בפנדל אחד מהדחה מגביע המדינה מול אום אל פאחם, והמאמן גיא לוזון אמר ששחקניו שיחקו מזעזע ולא הגיעו מוכנים מנטלית. על פי ההכנות במהלך השבוע האחרון נראה שהעניין המנטלי הוא הדבר האחרון שצריך להדאיג את לוזון, שכן חניכיו מבינים היטב את חשיבות המשחק ונראה שהפעם כולם יגיעו מרוכזים ומפוקסים.

בסיבוב הקודם הובסו הזהובים 3:0 על ידי הירושלמים בבלומפילד, אולם מאז עשו שחקניו של לוזון כברת דרך ארוכה וטיפסו עד המקום החמישי בטבלה. המגן כפיר אדרי, שלא החלים לגמרי ממתיחה בשריר הירך האחורי, עבר מבחן כשירות וייכלל בסגל. אלי אברבאנל, שעדיין סובל מקרע קטן ברצועה הפנימית בברך, ייעדר. על פי ההרכב שתירגל לוזון צפויים איציק עזוז ועוז ראלי לפתוח שוב בעמדות המגנים. הבלם הקולומביאני איבן גארידו, שהחילם ממחלה, התאמן מספר פעמים השבוע אבל הוא עדין לא כשיר במאת האחוזים וייפתח על הספסל. מילאן מרטינוביץ' ודין מורי יפתחו בהרכב במרכז ההגנה.

הקשר קובי מויאל, שהחמיץ את משחק הגביע בגלל צהובים, חוזר להרכב על חשבונו של הרוויה קובצ'ביץ' בקישור האחורי. שינוי נוסף שיעשה לוזון הוא הצבתו של תומר חמד בקישור הקדמי על חשבונו של תמיר כחלון מה שמראה על המגמה ההתקפית של בני יהודה בטדי. החלוץ אלירן עטר יתופקד כרגיל כחלוץ בודד בחוד.

"בית"ר קבוצה מצוינת ומוכשרת אבל אנחנו מאמינים ביכולת שלנו, אנחנו באים עם מטרה אחת ברורה והיא לצאת עם הנקודות מטדי", אמר גיא לוזון לקראת המשחק מחר. החלוץ תומר חמד, שמחפש עדין את שער הבכורה שלו בליגה הוסיף: "אני מקווה מאוד שהשער הראשון יגיע בשבת, עכשיו אנחנו מבקיעים והקבוצה משחקת טוב. אפשר להגיד שעכשיו אנחנו קבוצה עם יותר ביטחון וזה ההבדל מהמשחקים הראשונים. הסתגלנו למצב בצמרת, אנחנו בכל משחק רוצים שלוש נקודות, לא משנה איפה, זה משחק על שש נקודות וזה נותן מוטיבציה לברוח מבית"ר בטבלה".

ארגון האוהדים "אריות יהודה" העמיד שני אוטובוסים לרשות אוהדי הקבוצה, שרוצים להגיע לטדי. ההסעות תצאנה בשעה 16:00, מרחוב האצ"ל בשכונת התקווה ובמחיר של 10 שקלים הלוך חזור.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, עוז ראלי, מהראן ראדי, קובי מויאל, תומר חמד, פדרו גלבאן, אסי בלדוט, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully