וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-הפועל פ"ת: דור מלול ייעדר, מישאלוב חוזר

הקשר שהורד לקבוצת הנוער ימשיך איתה בדרבי, מישאלוב יחליף את יחיאל המורחק (שבת, 17:05, ספורט 1). רוזן מתרגל לספסל במלאבס

אחרי ההפסד להפועל תל אביב 2:0 בגביע המדינה, נותר לשחקני מכבי תל אביב אתגר יחיד והוא שיפור העמדות בליגת העל. במועדון דאגו להצהיר במהלך כל השבוע שחלף, שהעונה לא הסתיימה ולמעשה הקרב האמיתי מתחיל רק בשבת הקרובה, במשחק הבית מול הפועל פתח תקווה בבלומפילד (17:05, שידור ישיר בספורט 1).

הצהובים ערכו הבוקר (שישי) את האימון המסכם. הקשר הצעיר דור מלול, שהורד אמש להתאמן עם קבוצת הנוער בגלל דרישות סוכנו בנוגע לשדרוג חוזהו, שוחח עם ראשי המועדון וחזר להתאמן הבוקר עם סגל הקבוצה הבוגרת. למרות זאת נראה כי מלול לא יהיה בסגל למשחק מחר והוא כנראה יצורף לקבוצת הנוער שתתמודד בדרבי משלה מול הפועל תל אביב בקרית שלום. בכל מקרה נמסר ממכבי כי ההחלטה הסופית תתקבל מחר.

המנג'ר אבי נמני יחסר את הבלם המורחק אבי יחיאל, שספג אדום בדרבי הגביע. מי שימלא את מקומו במרכז ההגנה הוא משה מישאלוב, שאיבד לאחרונה את מקומו בהרכב ובילה מספר משחקים על הספסל. במרכז המגרש מתלבט נמני רק בעמדה אחת כאשר, יוסי שבחון שהיה חלש בדרבי והצעיר מתן לוטטי מתמודדים על חולצת ההרכב בחולית הקישור. החלוץ סקוט סילי שהחלים ממתיחה בשריר רגלו, ערך הבוקר אימון מלא והוא צפוי לפתוח בחוד. עמנואל מאיוקה ימתין להזדמנות נוספת מהספסל וזאת לאחר שאיכזב מאוד את הצוות המקצועי מאחר והיה חלש עם כניסתו כמחליף בהפסד בדרבי.

במכבי משוועים לשלוש נקודות במשחק ליגה ביתי בבלומפילד שכן מאז הנצחון 1:2 על בני יהודה במשחק הבית במחזור הראשון, לא הצליחו הצהובים לנצח משחק בית וצברו מאז שני הפסדים ושש תוצאות תיקו בלבד. נמני התייחס לעניין חוסר ההצלחה במשחקי הבית ואמר: "עובדתית, למכבי יש בעיה בבלומפילד העונה. אני חושב שהבעיה בעיקר בראש. שחקנים מגיעים טיפה בלחץ ולא מובן לי למה, כי כבר אמרתי שבהפסדים כל האחריות היא עליי כך שהם יכולים להיות מאוד רגועים. נכון שזה לוקח יותר מדי זמן אבל בסופו של דבר נגיע למה שאנחנו רוצים".

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, ליאור ז'אן, משה מישאלוב, אורי שטרית, דולי ג'ונסון, איגור טומאסיץ', יוסי שבחון ( מתן לוטטי), חיים מגרלשווילי, מאור בוזגלו, סקוט סילי.

יוסי רוזן יידחק לספסל מסיבות מקצועיות

יוסי רוזן יידחק במחזור הקרוב לספסל של הפועל פתח תקוה ולא יפתח מול מכבי תל אביב. הסיבות, לדברי גורמים במועדון, הן מקצועיות. ההחלטה התקבלה כבר אתמול (חמישי) ורוזן לא תורגל היום בהרכב. אייל שן עשוי לפתוח כקשר אחורי לצד קוני דג'קארידג'ה. בקישור יפתחו גם חייאר סספדס וג'וניור ויזה. בחוד ההתקפה צפוי פטי נימבה לערוך הופעת בכורה לאחר היעדרות ארוכה והוא יפתח לצד שמעון אבוחצירה.

בהפועל פתח תקוה גילו במהלך השבוע רגישות בנוגע למשחק הקרוב. המנג'ר זאב זלצר הדגיש בפני חניכיו את חשיבות המשחק והיום הוקרנה קלטת של היריבה. זלצר ומחפוד ערכו השבוע אימוני הגנה וחלוצים במטרה להקשיח את משחק ההגנה וליצור יותר תיאום במשחק ההתקפה. זלצר עצמו עדיין לא החליט לשבת על הספסל, אך בקבוצה מנסים לשכנעו משום שהוא תורם הרבה מנסיונו המקצועי. גם שחקני הקבוצה החליטו להתערב וביקשו מזלצר לתמוך בהם מהספסל.

הבלם סטיבן אופיי נבדק שוב על ידי הצוות הרפואי ומתברר שלא יוכל לפתוח ולכן גל כהן ואיציק כהן יפתחו כבלמים. המגן השמאלי שגיב כהן ביקש לשחק, אבל הצוות הרפואי הורה לו לנוח והוא עשוי לחזור בשבוע הבא לסגל. אבי ריקן, שתופקד העונה לא פעם כמגן שמאלי וגילה יכולת מצויינת, יפתח בעמדה הזאת. בצוות המקצועי סומכים על ריקן ומעריכים את היכולות ההתקפיות שלו. חן עזריאל יחכה להזמנות מהספסל.

המאמן אלי מחפוד: "כל משחק נגד מכבי תל אביב הוא קשה. אנחנו משחקים עם קבוצה שהתאוששה במחזורים האחרונים בליגה. אנחנו נבוא עם מקסימום מוטיבציה וניערך בהתאם. הקבוצה שלנו היום מתחילה להתייצב וכל הפצועים חוזרים". על נימבה אמר המאמן: "כולם יודעים מה הערך המוסף שלו. אני מקווה שיביא את הדברים הטובים שלו. שלושה חודשים הוא לא היה. מתגעגעים לראות אותו במגרש".

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך; אורי אוזן, גל כהן, איציק כהן, אבי ריקן; קוני דג'קארידג'ה, אייל שן, חייאר סספדס, ג'וניור ויזה; שמעון אבוחצירה, פטי נימבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully