וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "סל מדהים של שחקן מדהים"

19.2.2009 / 23:07

מאמן חולון התרגש מהסל של טולברט, שאמר : "כל מה שאני יכול להגיד זה 'וואו'". קוז'יקרו: "הגיע הזמן ששופטים יפסיקו להמר על משחקים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

לפני פחות מ-12 חודשים קלע מאליק דיקסון סל ניצחון דרמטי ביד אליהו והביא להפועל חולון אליפות על חשבון מכבי תל אביב. הערב (חמישי) שוב עשו זאת השחקנים בסגול-צהוב ושוב היה זה גארד אמריקאי, הפעם בריאן טולברט, שצלף שלשה משוגעת מהפינה רגע לפני הבאזר, ניצח את מכבי חיפה 68:69 והביא לחולון גביע ראשון בתולדותיה.

"זה היה סל מדהים של שחקן מדהים", אמר דני פרנקו בהתרגשות שניות אחרי סיום המשחק, "ברבע האחרון לא שיחקנו את הכדורסל שרצינו. חיפה היו מדהימים, שלטו בקצב, אבל את מי זה מעניין? זה לא יאמן מה שהקבוצה הזאת עברה בקיץ. לא חלמתי על דבר כזה אבל עכשיו יש לי חלומות חדשים".

"כל מה שאני יכול להגיד עכשיו זה וואו", אמר טולברט עצמו, "אני רוצה לתצת קרדיט לכל השחקנים ששיחקו מצוין. זו הייתה זריקה גדולה. היינו יכולים להיות בצד המפסיד, אבל אנחנו בצד המנצח.אמרתי לכולם להירגע ושיש לנו צ'אנס. אמרתי לכריס ווטסון לשאני אקלע את הזריקה הזו".

יהוא אורלנד מצא סיבה קוסמית לזכייה: "בי ג'יי מקי נשך אותי, מגיע לנו לזכות בגביע, הבנאדם נשך אותי". דרון וושינגטון הוסיף על סל הניצחון: "זו הייתה זריקה גדולה, זריקה קשה. פיגרנו במחצית הראשונה וידענו שאנחנו צריכים לצאת למגרש ולשחק הגנה".

קוז'יקרו: "הגיע הזמן ששופטים יפסיקו להמר על משחקים"

בצד השני אבי אשכנזי התייחס לשניות האחרונות ולעובדה לפיה קבוצתו כבר הוליכה בהפרש של תשע נקודות במהלך הרבע השלישי לפני ששמטה את היתרון: "קשה לי לענות אם היינו צריכים לבצע עבירה או לא. הימרתי על ההגנה שלנו שהייתה טובה כל השנה. זה טבעו של המשחק, נגד ירושלים זה הלך בכיוון שלנו והיום לא".

"אני חושב שחבל", המשיך אשכנזי. "הובלנו ביתרון של תשע, אבל ברבע השלישי שיחקנו התקפה מאוד גרועה ואבד לנו המומנטום. בפרספקטיבה של הזמן אני אתנחם, אבל עכשיו בוודאי שלא. בואו ניתן את הכבוד לחולון, הם ניצחו".

עידו קוז'יקרו רתח בסיום וצעק ביציאה מחדש ההלבשה: "אני אשים לכל הדברים האלה סוף, הגיע הזמן ששופטים יפסיקו להמר על משחקים. צריך להסתכל על הקלטת ולראות שחקנים שעשו הצגות ושחקנים שקיבלו עליהן אופנסיב. אנשים צריכים להסיק מסקנות".

לגבי המשחק אמר קוז'יקרו: "אני רוצה לברך את הפועל חולון, הניצחון הגיע להם. אני גאה מאוד בחברים שלי, המשחק נגמר בזריקה מטורפת של בריאן, ואנחנו יוצאים בראש מורם ועם הרבה אהבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully