וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארי יוז עבר לניקס

שיקגו ממשיכה לעשות פרישמיש ושלחה את הגארד דרום-מזרחה בתמורה ל-3 שחקנים. גם ווילקוקס בניו יורק, שלדן וויליאמס עבר לוולבס

יממה אחרי ששלחה את דרו גודן ואנדרס נוצ'יוני לסקרמנטו תמורת בראד מילר וג'ון סלמונס, ביצעה היום (חמישי) שיקגו בולס עוד טרייד גדול כששעות ספורות לפני הדד-ליין של מועד ההעברות, העבירה לניו יורק ניקס את לארי יוז וקיבלה בתמורה את ג'רום ג'יימס, טים תומאס ואנתוני רוברסון.

יוז, שקולע העונה 12 נקודות למשחק וששיחק לפני כן גם בקליבלנד, וושינגטון וגולדן סטייט, הסכים עם הבולס כבר לפני מספר שבועות על כך שיבוצע עליו טרייד וכעת אחד כזה יצא לפועל. לעסקה אין משמעות כלכלית רצינית משום שיוז מרוויח 12.8 מיליון דולר לשנה וג'יימס ותומאס מרוויחים ביחד 12.2 מיליון.

אחרי הגעתו של סלמונס לעיר הרוחות היה ברור שיוז יעזוב ומבחינת הניקס מדובר בשחקן שיוכל להוסיף להם נקודות מהקו האחורי, דבר אותו הם מחפשים מאז שביצעו טרייד על ג'מאל קרופורד. שיקגו גם שלחה את תאבו ספולושה לאוקלהומה סיטי תמורת בחירת דראפט בסיבוב הראשון.

גם הניקס לא סיימו את הדרך שם והוסיפו לסגל גם את כריס ווילקוקס, כשאת הדרך ההפוכה לאוקלוהמה סיטי עשה מאליק רוז. חוזיהם של שני השחקנים יסתיימו בקיץ הקרוב.

ועוד בטריידים ובסקרמנטו: הקינגס המתחדשים והחלשים קיבלו את רשאד מקנטס וקלווין בות' ממינסוטה, אצלה נחתו בובי בראון ושלדן וויליאמס. האחרון, הבחירה מספר 5 בדראפט 2006 על ידי אטלנטה, אמור לסייע לוולבס לחפות על חסרונו של אל ג'פרסון, שגמר את העונה.

הקינגס המשיכו ומאוחר יותר ערכו עסקה משולשת עם בוסטון וטורונטו. הראפטורס קיבלו מהסלטיקס את פטריק אובריאנט ושלחו את וויל סולומון לסקרמנטו. האלופה זכתה לבחירת דראפט עתידית בסיבוב השני שהייתה אמורה להיות שייכת לקינגס.

אורלנדו, שעדיין לא מצאה פיתרון לפציעה הארוכה של ג'אמיר נלסון, העבירה לשורותיה של רייפר אלסטון מיוסטון בעסקה משולשת שכללה גם את ממפיס. במסגרת העסקה עבר קייל לאורי מהגריזליז לרוקטס, שקיבלו גם את בריאן קוק מהמג'יק. ממפיס זכתה לבחירת דראפט בסיבוב הראשון שהייתה שייכת לאורלנדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully