וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: ונוס וסרינה ייפגשו בחצי הגמר

הראשונה בעולם התגברה על איבנוביץ' 4:6, 4:6 ותתעמת עם אחותה הגדולה, שהעיפה את האלופה דמנטייבה עם ניצחון 3:6, 3:6

שלב רבע הגמר של טורניר דובאי היוקרתי (סך פרסים של שני מיליון דולר) נפתח היום (חמישי), כשבמשחק המרכזי גברה ונוס וויליאמס על אלנה דמנטייבה 3:6, 3:6. דמנטייבה, אלופת הטורניר מאשתקד, לא הסתדרה עם העוצמה של האמריקאית, ששמרה על ההגשות שלה לכל אורך המשחק והתעלתה ברגעים הנכונים כדי להדיח את המדורגת רביעית.

בחצי הגמר יחכה לה מפגש פיקנטי מול אחותה הקטנה סרינה, שהדיחה ברבע הגמר האחרון את אנה איבנוביץ' עם 4:6, 4:6. המדורגת ראשונה בעולם ניצלה את חולשתה של הסרבית המידרדרת, ששוב הגישה בצורה מזעזעת, וגם אחרי שעלתה ליתרון 0:3 במערכה השנייה לא הצליחה לחזור למשחק והודחה.

חצי הגמר מחר יהיה המפגש ה-19 בקריירה המקצוענית בין האחיות לבית וויליאמס, שהיו מרוצות מאוד מהופעתן היום. "דמנטייבה משחקת נהדר השנה ולכן אני שמחה שהצלחתי לשלוט במשחק. הייתי רוצה לשבור את ההגשות שלה יותר פעמים, אבל בכל זאת הצלחתי ללחוץ עליה כמו שצריך". סרינה התייחסה לניצחון שלה על איבנוביץ' ואמרה: "היא היכתה את הכדור ממש ממש חזק, אבל ידעתי איך להסתדר עם זה. בשלב מסוים התעייפתי ופתאום פיגרתי 3:0, אבל התעשתתי וניצחתי".

וירג'יניה רזאנו ממשיכה להיות הסיפור הגדול של הטורניר, כשהצרפתייה שהדיחה בסיבוב השני את דינארה סאפינה, לא נעצרה גם מול ורה זבונרבה ושלחה אותה הביתה לאחר ניצחון 6:7, 5:7. רזאנו העפילה לחצי הגמר שם תחכה לה, קאיה קאנפי. האסטונית שתפגוש את ישראל בפדרציה, המשיכה את המונמטום מהניצחון על ילנה ינקוביץ' בשמינית הגמר, וגברה על אלנה וסנינה מרוסיה 3:6, 5:7.

הראל לוי, הודח היום בסיבוב השני של הצ'לנג'ר בבלגרד. לוי הפסיד 6:3, 6:2 לקרול בק הסלובקי, המדורג שישי בטורניר, במשחק שערך 57 דקות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully