וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ"ת ות"א נפגשות

מכבי ת"א תנסה להרים את הראש אחרי הדרבי עם משחק נוח מול הפועל פ"ת שבמשבר. הפועל ת"א תנסה לקזז את ההפרש בפסגה נגד מכבי פ"ת

משחק מספר 48: מכבי תל אביב – הפועל פתח תקוה 1.6, 3.2, 4.2

אחרי ההפסד בגביע להפועל תל אביב, במכבי תל אביב הבטיחו להילחם על הכבוד במה שנשאר עד תום העונה בליגה. כעת הם מארחים לקרב מסקרן את הפועל פתח תקוה, שכבר הוכיחה בעבר שהיא יודעת לעשות צרות לצהובים. מכבי תל אביב מחזיקה במאזן של חמישה ניצחונות, שמונה תוצאות תיקו ושישה הפסדים. פתח תקוה עם חמישה ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו ועשרה הפסדים.

אם בוחנים את רצף משחקי הליגה של כל קבוצה, ניתן לראות כי הצהובים חזרו לעצמם לאחרונה לאחר שניצחו 1:2 את עירוני קרית שמונה במחזור האחרון. עוד קודם לכן סיימו הצהובים ב-1:1 נגד מכבי חיפה ומחזור קודם לכן הם גברו 0:1 על הכח עמידר רמת גן. פתח תקוה לעומת זאת לא ניצחה כבר שבעה מחזורים. במחזור האחרון כפתה מולה סכנין תיקו 1:1, עוד קודם לכן היא הפסידה בדרבי למכבי 2:1 ולפני כן היא נכנעה 2:0 לבית"ר ירושלים. אנחנו הולכים פה על ניצחון של מכבי. ההימור: 1 (1.6)

משחק מספר 50: מכבי פתח תקוה – הפועל תל אביב 3.3, 2.9, 1.9

כשהיא בטוחה בעצמה ונמצאת עמוק במאבק על האליפות, הפועל תל אביב, שחולמת גם על גביע, יוצאת למשחק חוץ אצל מכבי פתח תקוה, שמצידה מנסה לשפר עמדות בטבלה. שחקניו של אלי גוטמן, שעוברים תקופה מצוינת לאחרונה, יודעים שפער חמש הנקודות מהמובילה מכבי חיפה הוא מחיק ועל כן יעשו הכל כדי לסיים עם ניצחון. האדומים נמצאים עם מאזן של תשעה ניצחונות, שבע תוצאות תיקו ושלושה הפסדים במקום השני. מכבי פתח תקוה מדורגת שישית עם מאזן של שישה ניצחונות, עשר תוצאות תיקו ושלושה הפסדים בלבד.

במחזור האחרון בליגה הפועל תל אביב השפילה את בית"ר ירושלים עם 0:4 גדול, אך שבוע קודם לכן היא קיבלה בראש מאחותה התל אביבית, בני יהודה, שהביסה אותה 0:3. לפני אותו הפסד, האדומים רשמו רצף של שלושה ניצחונות על מכבי נתניה, מ.ס. אשדוד והפועל פתח תקוה. מכבי פתח תקוה, שהודחה בשבת מהגביע, סיימה במחזור האחרון ב-1:1 נגד מ.ס. אשדוד, אך עוד קודם לכן היא ניצחה בדרבי 1:2 את הפועל ושבוע קודם לכן היא סיימה ב-0:0 נגד עירוני קרית שמונה. אנחנו הולכים על תיקו בהתמודדות. ההימור: איקס (2.9)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully