וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפש לכרסם בפער

ריאל מדריד וראול יארחו את בטיס במטרה לצמצם את ההפרש בטבלה מברצלונה. הידינק יחפש בכורה מוצלחת נגד אסטון וילה. אלה ההמלצות לסוף השבוע

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 11.76 (10 ש"ח יניבו 118 ש"ח)

משחק מספר 4: הפועל חיפה – מכבי הרצליה. אחרי ההדחה בסיבוב ט' של גביע המדינה, בהפועל חיפה מבינים שהדהירה שלהם מתחילת העונה גם בליגה עלולה להיפגע. החיפאים, שלא ניצחו בשני משחקי הליגה האחרונים שלהם, לא אמורים להיתקל בקשיים מיוחדים נגד הרצליה, שלא ניצחה בארבעת משחקיה האחרונים. ההימור: 1 (1.4)

משחק מספר 19: שאלקה – בורוסיה דורטמונד. אחרי שלושה מחזורים בהם לא ניצחה, דורטמונד מקווה לעצור את הנאחס בחוץ נגד שאלקה, שמרוחקת ממנה רק נקודה בטבלה. שאלקה הפסידה במחזור האחרון לבוכום 2:1, אך מחזור קודם לכן היא ניצחה 0:1 את ורדר ברמן. למרות זאת נראה שהשתיים תסיימנה בתיקו. ההימור: איקס (3.0)

משחק מספר 34: אסטון וילה – צ'לסי. הכחולים עם מאמן חדש על הקווים בדמות חוס הידינק מקווים לצאת לדרך חדשה. אלא שמולם ניצבת יריבה שרק רעבה לשפר את ההישג שהיא עומדת בפניו עד כה. הוילה מדורגת שלישית בליגה ותעשה הכל כדי להרוס לצ'לסי חגיגות של ניצחון ראשון למאמן חדש. ההימור: איקס (2.8)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 12.312 (10 ש"ח יניבו 123 ש"ח)

משחק מספר 58: בית"ר ירושלים – בני יהודה. אחרי שבשני משחקיה האחרונים ספגה הגנת בית"ר לא פחות משבעה שערים, בית"ר מקווה לא ליפול בבית נגד הלהיט של הליגה, בני יהודה, שנמצאת בתקופה מצוינת ותנסה להמשיך אותה גם בטדי. בית"ר נראית חסרת ביטחון במשחקים האחרונים שלה, אך הגיע הזמן שהיא תנצח בצורה משכנעת. ההימור: 1 (1.8)

משחק מספר 68: הפועל ירושלים – בני השרון (7+). אחרי ההדחה בחצי גמר הגביע, בהפועל ירושלים יודעים שהמטרה העיקרית שלהם כעת היא האליפות. הדרך לשם המטרה הזו עוד ארוכה, אך במלחה מבינים שאין להם ברירה אלא לקחת ברצינות כל משחק עד סיום העונה. כעת הם פוגשים את בני השרון, וקשה לראות מצב שירושלים תנצח ביותר מ-7 הפרש. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 74: ריאל מדריד – בטיס. כשהפער מברצלונה עומד רק על עשר נקודות, בריאל מדריד חולמים על חידוש המאבק על האליפות. אלא שבטיס הוכיחה במחזור האחרון שהיא לא פראיירית לאחר שכפתה 2:2 דרמטי על ברצלונה ומחזור קודם לכן היא ניצחה את סביליה. אנחנו הולכים על תיקו. ההימור: איקס (3.8)

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully