וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "לא ניכנע לתכתיבים של שחקנים צעירים"

19.2.2009 / 13:19

סוכנו של דור מלול בדק אופציה לשדרוג חוזהו, ומאמן מכבי ת"א לא אהב זאת: "מי שחושב על כסף לפני שתרם מספיק, יתאמן עם הנוער"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

שחקני מכבי תל אביב ערכו היום (חמישי) אימון, לקראת משחקם הביתי נגד הפועל פתח תקוה (שבת, 17:15). מהאימון נעדרו אבי יחיאל, שממילא מרצה עונש הרחקה ולא יוכל לשחק, וכן החלוץ סקוט סילי שסובל ממתיחה ברגלו. הקשר הצעיר דור מלול הורד להתאמן בקבוצת הנוער, וזאת לאחר שבמכבי תל אביב לא אהבו את העובדה שסוכנו של השחקן פנה את ראשי המועדון, וניסה לבדוק אופציה לשדרוג חוזהו. בתגובה להתנהלות זו הורד מלול לקבוצת הנוער, שתשחק בשבת נגד הפועל תל אביב במסגרת ליגת הנוער. מלול לא יהיה, ככל הנראה, בסגל הקבוצה הבוגרת נגד הפועל פתח תקוה. לעומת מלול, החלוץ עמנואל מאיוקה התאמן היום עם הקבוצה הבוגרת, והוא צפוי לשחק בשבת.

המאמן אבי נמני התייחס למעמדם של מלול ומאיוקה: "שחקנים צעירים צריכים להתעסק בכדורגל ולא בדברים אחרים. יש לנו הרבה שחקנים צעירים בקבוצה ואנחנו נשמור עליהם. דור מלול עוד יתרום רבות למכבי תל אביב בשנים הקרובות, אבל מי שחושב על כסף לפני שתרם מספיק, יתאמן עם הנוער. אנחנו לא יכולים להיכנע לתכתיבים של שחקנים צעירים. אצלנו זה לא יקרה, והם ישחקו כאן רק כשהם ירוויחו את עצמם טווח ארוך".

"עברנו בתקופה האחרונה, למעט ההפסד בדרבי, שישה משחקים בהם השגנו חמישה ניצחוות ותיקו אחד", הוסיף נמני. "בסך הכל, אנחנו במגמת התקדמות. בדרבי, פסלו לנו שער חוקי והגענו להזדמנויות, אבל מי שלא מבקיע - משלם".

נמני התבקש להתייחס לעובדה שמאז המחזור הראשון בניצחון 1:2 על בני יהודה, לא ניצחו הצהובים משחק ליגה בבלומפילד. "עובדתית, למכבי יש בעיה בבלומפילד השנה. אני חושב שהבעיה היא בעיקר בראש. שחקנים מגיעים טיפה בלחץ, וזה לא מובן לי. כבר אמרתי שבהפסדים האחריות היא עליי, כך שהם יכולים להיות מאוד רגועים. נכון שזה לוקח יותר מדי זמן, אבל בסופו של דבר נגיע למה שאנחנו רוצים".

נמני התייחס ליריבה בשבת, שמגיעה אחרי שלושה וחצי חודשים ללא ניצחון ליגה: "כל משחק הוא קשה. ראינו בשבת האחרונה את בני יהודה מתקשה מול אום אל פאחם, אבל אין לי ספק שגם אם תשאלו את הפועל פתח תקוה, הם יגידו שמצפה להם משחק קשה".

בהתייחסו להפסד בגביע, אמר נמני: "בגביע אין הרבה זמן לתקן. כל החילופים שעשיתי היו מקצועיים, ברור שיש רמת ציפיות משחקנים מסוימים. מי שלא עושה את העבודה כמו שאני מצפה ממנו - מוחלף. אין שום הסבר אחר, הכל מקצועי. גם אם היינו מנצחים בגביע, הייתי עונה את אותה תשובה. התכניות שלנו הן ארוכות טווח".

כאמור, ביום שבת יתקיים בקרית שלום דרבי הנוער בין מכבי להפועל תל אביב, ובעקבות הארועים האלימים שקרו בדרבי הנערים לפני כחודש, הוחלט במכבי תל אביב לאבטח את המשחק בצורה חסרת תקדים. למעלה מ-30 אנשי אבטחה, חלקם סמויים, יהיו נוכחים בקרית שלום במהלך משחק הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully