וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיורקה בוחנת את עסקת אוואט

במסגרת בדיקת ספרים, בוחנת ההנהלה החדשה של מאיורקה עסקאות העברה שבוצעו בעבר. החשד: שולמו עמלות סוכן מוגזמות

שוער נבחרת ישראל, דודו אוואט, שוב עומד במרכזה של פרשה לא מחמיאה שקשורה בהעברתו מלה קורוניה למאיורקה לפני כחודש. ההנהלה החדשה של מאיורקה בודקת האם שולמו עמלות סוכן מוגזמות וחריגות בעיסקה, וזאת במסגרת בדיקות חשבונות מקיפה שמתבצעת בימים אלה.

תזכורת: במהלך חודש דצמבר 2008, הודיע הבעלים של מאיורקה, ויסנטה גרנדה, על עזיבת תפקיד הנשיא. גרנדה מצוי בהליכים של פשיטת רגל ובעל חובות כבדים. לאחר פיאסקו ניהולי, במהלכו מונה חואקין גרסיה לנשיא זמני, לקח על עצמו לאחרונה מתיאו אלמני את סמכויות הניהול במועדון. ראוי לציין כי אוואט הצטרף למאיורקה בתפר בין התקופות, תחת כהונתו של גרסיה.

אחד הדברים הראשונים שהחליט אלמני לעשות הוא בדיקת ספרים מקיפה כדי לדעת האם היו אי סדרים כספיים תחת ההנהלה הקודמת. העניין הובא בפני שופט בית המשפט לעניינים מסחריים בפלמה, שאמור להכריע בקרוב במספר סוגיות, ביניהן עמלות ששולמו בעסקת אוואט.

על פי פרסומים בתקשורת הספרדית, בנוסף לדמי ההעברה בסך 800 אלף יורו, הועברו 500 אלף יורו עמלות. סוכנו של אוואט, גוסטבו קרנקו, הכחיש בתוקף את הפרסום: "לא ייתכן שעמלה מגיעה ל-60 אחוז מסכום העסקה. דברים כאלה לא קיימים, אולי בעיסקת כריסטיאנו רונאלדו. הייתי שמח להרוויח חצי מיליון יורו, אבל סכומים כאלה לא שולמו". אגב, על פי דיווח בגליסיה, מאיורקה אמורה להתחיל לשלם את דמי ההעברה ללה קורוניה רק בחודש יולי.

בשלב זה נראה כי הבדיקות לא יעלו תוצאות של אי סדרים. "הניהול יכול היה להיות טוב יותר, אבל אף אחד לא שלח את ידו בכסף", אמר אחד הבודקים. "למרות זאת, שולמו עמלות מוגזמות במספר עסקאות העברה". מלבד עסקת אוואט, עומדות שתי העברות תחת בדיקה. בקיץ מכרה מאיורקה את דני גוויזה לפנרבחצ'ה תמורת 17.5 מיליון יורו, וכעת מתברר כי רק 12 מיליון הגיעו לקופת המועדון. הדברים נכונים גם לגבי העברות של בורחה ואלרו לווסט ברומיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully