וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בגלל הבוהן

אוקלוהומה סיטי הודיעה על ביטול הטרייד שהיה אמור להביא למועדון את טייסון צ'נדלר, לאחר שבדיקה הראתה חשש לפציעה חוזרת בבוהן

רק השבוע סיכמו אוקלוהומה סיטי ת'אנדר וניו אורלינס הורנטס על טרייד בו היה אמור טייסון צ'נדלר לעבור לת'אנדר בתמורה לג'ו סמית, כריס ווילקוקס ודבון הרדין. יממה מאוחר יותר הודיעו באוקלוהומה רשמית על ביטול הטרייד מאחר וצ'נדלר לא עבר את הבדיקות הרפואיות.

"תוצאות הבדיקות הרפואיות העלו מספר שאלות שגרמו לנו לדאגה. אנחנו מרגישים שביטול הטרייד הוא הצעד הטוב ביותר לארגון שלנו", הודיע הג'נרל מנג'ר, סם פרסטי. בשל כך, ארבעת השחקנים יישארו בקבוצותיהם ולא יעברו, בשלב זה. על פי דיווחים, הסיבה לביטול התוקף היא פציעה בבוהן.

הת'אנדר לא התרגשו מההיעדרות של צ'נלדר מ-12 משחקיה האחרונים של ההורנטס בשל נקע בקרסולו, אלא דווקא ממצב הבוהן. רופא המועדון הביע חשש שצ'נדלר, שסבל מאוד מהבוהן בעונה שעברה, הוא בעל סיכויים גבוהים לסבול מפציעה דומה.

"זה משוגע לגמרי, אני סופר מופתע", אמר צ'נדלר בתגובה ל-ESPN. "הייתי מאוכזב לשמוע שהחליטו להעביר אותי. אם היינו בריאים, הייתה לנו קבוצה לאליפות בניו אורלינס. לא רציתי להחמיץ פנים, אז התחלתי להתרגש לגבי האתגר באוקלוהומה סיטי. הרגשתי שאני יכול יכול לשנות את הקבוצה".

ביטול טריידים הוא צעד נדיר יחסית ב-NBA. ב-2005 ביטלו הנטס את השעתו של שריף עבדור רחים מהבלייזרס בשל כישלון בבדיקות הרפואיות. 10 שנים קודם לכן ביטלה קליבלנד תוקף של טרייד בו היה אמור להגיע לקבוצה ויקטור אלכסנדר, אקס מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully