וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוצ'יוני וגודן לקינגס, מילר וסלמונס לבולס

רגע לפני תום מועד ההעברות, העבירה סקרמנטו את שני הפורוורדים המצטיינים שלה וקיבלו את הארגנטינאי. רנדולף הורחק לשני משחקים בלבד

שעון החול ממשיך לאזול על מועד סיום הטריידים ב-NBA, ורגע לפני מנסות כל הקבוצות בליגה להתחזק לקראת החלק השני של העונה, להוסיף עוד בשר לקראת הפלייאוף ולנקות את האורוות מחוזים מפוצצים. הערב (רביעי) שלחה סקרמנטו את הפורוורדים ג'ון סלמונס ובראד מילר אל שיקגו, בתמורה לאנדרס נוצ'יוני, דרו גודן וסדריק סימונס. בנוסף שלחו הבולס את מייקל רופין אל פורטלנד, שתשלח את אייק דיוגו אל סקרמנטו.

עבור סקרמנטו מדובר בטרייד שיחסוך להם לא מעט כסף בעונה הבאה, בצורת 5.4 מיליון הדולרים של סלמונס, וחשוב מכך- 12 מיליון הדולרים שהם היו אמורים לשלם לבראד מילר ב-2009. מילר שכבר שיחק בעבר בשיקגו, רשם העונה ממוצעים של 11.9 נקודות ו-8 ריבאונדים למשחק, בעוד סלמונס נתן ממוצעים טובים משלו עם 18.3 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים. השניים ינסו להרים את הבולס, שקיוו לעורר יותר הדים העונה בליגה, אך רושמים עונה חלשה במיוחד עם מאזן עלוב של 30:23.

סקרמנטו, שכבר מזמן חושבת על העונה הבאה, מקבלת את אנדרס נוצ'יוני האנרגטי, שבילה את כל שנותיו ב-NBA בעיר הרוחות, ותורם העונה 10.4 נקודות ו-4.2 ריבאונדים, ואת דרו גודן, שהפך את המעבר מקבוצה לקבוצה להרגל בתקופה האחרונה. גודן, שהגיע מקליבלנד לשיקגו, ייאלץ שוב לחפש דירה חדשה. העונה הוא קולע 13.1 נקודות, ואוסף 8.6 ריבאונדים במדי הבולס.

* זאק רנדולף, שחקנה של הקליפרס שהוריד אגרוף לתוך פניו של לואיס אמונדסון, שחקנה של פיניקס במהלך המשחק בין השתיים (הסאנס הביסו את הקליפרס 100:140) הורחק על ידי הליגה למשך שני משחקים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully