וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזי שעיה: "אם יש לכם אישיות זה הזמן להוכיח לכתבים"

18.2.2009 / 18:34

מנכ"ל מכבי ת"א לשחקנים: "אנשים כתבו ואמרו עליכם שאתם לוזרים". נמני: "תשמרו על הכבוד אחד של השני". בלבול הורחק ל-4 משחקים בפועל

שחקני מכבי תל אביב חזרו היום (רביעי) לאימונים, אחרי המפלה מול הפועל בסיבוב ט' בדרבי הגביע. לפני האימון כינס המנג'ר אבי נמני את שחקניו וביקש מהם לא לצאת בהאשמות אחד נגד השני כפי שנשמע אחרי הדרבי. "היו במשחק דברים טובים ודברים פחות טובים", אמר נמני לשחקניו, "תזכרו שבחלקים במשחק לא נפלתם מהפועל ואפילו שיחקתם טוב יותר, בכל מקרה אני אחראי לתוצאות ואני אחראי למצב הקבוצה.

"צריך להישאר מאוחדים כקבוצה, אין כאן אף שחקן שאשם פחות או יותר, תשמרו על הכבוד כאן אחד של השני", הוסיף המנג'ר. בנוסף לדברים הללו שלח נמני רמז עבה לשחקניו והוסיף: "שאף אחד כאן לא ישכח שבסיום העונה הזו יש עוד עונה. שכולם כאן יכניסו לעצמם את זה לראש. גם שחקנים שאין להם חוזה לעונה הבאה וגם מי שיש לו חוזה לעונה הבאה".

בנוסף לנמני גם המנכ"ל עוזי שעיה, שבדרך כלל לא נוהג להרבות במילים ודברים אל השחקנים, דיבר באסיפה: "תמשיכו להתעסק בעבודה שלכם, השופטים שדדו מאיתנו הפעם את המשחק, שלא תשכחו שהיינו טובים מהפועל בחלקים במשחק למרות ההפסד.

"ראינו וקראנו שאנשים כתבו ואמרו עליכם שאתם לוזרים, שחקנים עם רגליים קרות ורועדות ועוד דברים כאלה ואחרים. אם יש לכם אופי ואישיות, אז עכשיו זה הזמן להוכיח לכל מי שאמר וכתב ושדד, שיש כאן קבוצה אמיתית ואתם צריכים להתחיל להוכיח את זה כבר משבת הקרובה מול הפועל פתח תקוה. שאף אחד לא יחשוב אפילו על ללכת לים כי העונה הזו לא נגמרה. מבחינתנו העונה מתחילה בשבת", הוסיף המנכ"ל.

גורם במכבי על שיבוץ אל עוברה: "הרצחת וגם ירשת?"

עוזר המאמן מרקו בלבול ספג עונש הרחקה כבד מבית הדין המשמעתי, זאת לאחר ששופט המשחק מאיר לוי ציין בדוח השיפוט כי בלבול כינה את הקוון בדרבי, עבד אל-עוברה, "פחדן" בסיום המשחק. בלבול, שמרצה כעת עונש הרחקה, כלל לא היה אמור להימצא על כר הדשא. עוזר המאמן הורחק לארבעה משחקים בפועל, שניים נוספים על תנאי וכן ספג קנס של 3,000 שקלים.

לעומת זאת, במכבי התפלאו מאוד לגלות שהקוון אל עוברה, שכזכור טעה והרים דגל לנבדל שלא היה ובכך פסל את שערו של ליאור ז'אן, קיבל 'פרס', מאיגוד השופטים והוא ישמש כקוון במשחק המרכזי בשבת בין בית"ר ירושלים לבני יהודה בטדי.
"עצם זה שאל-עוברה מקבל פרס אחרי שטעה אומר הכל, זה מראה על ההתייחסות לטעות שלו", אמר גורם בכיר בהנהלת המועדון. "זו דוגמא לאיך שדברים כאן מתנהלים. בוא נגיד שזה שיבוץ 'לא חכם' בלשון המעטה. זה רק מראה לקוונים שמותר לטעות. זה פשוט לא יאומן, הרצחת וגם ירשת", הוסיף אותו בכיר. בתוך כך בשלב זה לא מתכוונים במכבי לשלוח מכתב לאיגוד השופטים ואין כרגע כוונה לבקש לפסול את אל עוברה.

החלוץ יניב עזרן נותח אמש בברכו על ידי פרופסור מרטנס בבלגיה. מרטנס עידכן את ראשי מכבי כי הניתוח עבר בהצלחה מרובה, וכעת צפוי עזרן לתקופת החלמה של כחמישה חודשים. במועדון מקווים שהוא יהיה בריא וכשיר לחלוטין לקראת פתיחת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully