וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקגריידי: "יש שוב בעיות. הכאבים חזרו"

טרייסי מקגריידי, שייאלץ לעבור ניתוח בברכו, גמר עוד עונה מאכזבת. סטן ואן גנדי על ההצגה של הווארד: "הוא פשוט מדהים, פנומנלי"

ביוסטון כבר לא מופתעים, ובכל זאת - מדובר בבשורות לא נעימות. טרייסי מקגריידי אמר הלילה (רביעי) ל-ESPN שהוא יהיה חייב לעבור ניתוח ולכן גמר את העונה. תגובה רשמית טרם נתקבלה מהנהלת הרוקטס, אבל בהנהלת הקבוצה מתחילים להשלים עם הגזירה.

לפי ESPN, מקגריידי אמר שהוא סובל מכאבים בברכו שלא מאפשרים לו להמשיך, על אף שלא מזמן הצהיר כי יחזור לשחק אחרי פגרת האולסטאר. "במשחקים האחרונים הבעיות חזרו", אמר הכוכב הפרובלמטי, "הרגשתי כאבים".

מקגריידי החמיץ העונה כבר 19 משחקים. ב-6 במאי הוא עבר אורותוסקופיה בברכו, מאז שיחק בשבעה מתוך שמונה משחקים, אך ביום שני שעבר קלע רק 1 מ-9 מהשדה מול מילווקי, ואז החמיץ שני משחקים נוספים. היום, כאמור, הוא כבר הצהיר שהעונה הזאת גמורה. השנה, אגב, מקגריידי מעמיד מספרים מאכזבים של 15.6 נקודות עם שיא קריירה שלילי של 38 אחוז מהשדה.

"אני לא חושב שניפרד מי-מאק", אמר רק לפני יומיים הבעלים של יוסטון, לסלי אלכסנדר, בהתייחסו לשמועות בנוגע לטרייד שישלח אותו לניו ג'רזי, "יש לו קצת בעיות, ואני חושב שהוא שחקן מצוין כשהוא בריא". עכשיו הדברים נראים מעט אחרת.

סופרמן חוזר

אבל עם כל הכבוד לבעיות של מקגריידי, הכוכב האמיתי של הלילה הוא דוויט הווארד, שסיים ערב ענק עם 45 נקודות, 19 ריבאונדים ושמונה חסימות בניצחון של אורלנדו על שארלוט. "דוויט היה מדהים, מדהים, פשוט פנומנלי", אמר מאמן המג'יק סטן ואן גנדי, "הוא פשוט החזיר אותנו למשחק. המנהיגות שלו השרתה עלינו ביטחון, והעניקה לכולנו מוטיבציה".

המספרים של הווארד מרשימים במיוחד: 16 מ-23 מהשדה (69.6 אחוז), 13 מ-18 מהקו, 19 ריבאונדים כשמתוכם שמונה בהתקפה. מאז 1973/74, אז החלו בליגה לספור חסימות, לא נרשמו מספרים כאלה (שאקיל סיים עם 40, 17 ו-5 ב-2001 במדי הלייקרס). בנוסף היה זה הדאבל-דאבל ה-18 ברציפות של סופרמן (שהשווה את שיא המועדון שקבע שאקיל אוניל) וה-42 שלו העונה. "פשוט רציתי להראות לחברים בקבוצה שאני לא מוותר על המשחק", אמר הווארד, "הייתי חייב לתת קצת יותר בגלל שג'מיר לא איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully