וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: ינקוביץ' הודחה, איבנוביץ' דילגה

המדורגת 3 בעולם הפסידה לקאנפי 6:2, 7:5, בת ארצה ניצחה את פין. סרה ניצח בממפיס את סודרלינג ומחכה לסלע, אובזילר הודחה מבוגוטה

הטניסאי הצרפתי פלורן סרה (54 בעולם) הפתיע הבוקר (רביעי) את רובין סודרלינג השבדי (16 בעולם) בסיבוב הראשון של טורניר ממפיס, כשגבר עליו 4:6, 7:6, 2:6, ויפגוש בסיבוב הבא את נציגנו בטורניר, דודי סלע.

כדאי שסלע יתכונן למכות ההגשה המרשימות של סרה, שהכה היום 12 אסים וזכה ב-79 אחוז מהנקודות בסרב הראשון שלו. כמו כן, גם העובדה שסודרלינג סבל מכאבים בגבו וטופל ארוכות לפני פתיחת המערכה השלישית יכולה לעודד מעט את הישראלי, לפני המפגש בין שבדיה לישראל בגביע דייויס.

עוד בממפיס: המדורג 7 בעולם חואן מרטין דל פוטרו ניצח בדרבי ארגנטינאי את בן ארצו גיז'רמו קניאס 3:7, 6:7, ויפגוש בסיבוב הבא את ארנסט גולביס הלטבי, שגבר על טיילור דנט המקומי 4:6, 6:3, 2:6.

בטורניר מארסיי העפיל נובאק דג'וקוביץ', המדורג 1 בטורניר, לסיבוב השני אחרי 6:7, 4:6 על ג'רמי צ'ארדי הצרפתי. ג'ו וילפרד צונגה השאיר את אנדריי גולובב מאחור עם 6:7, 2:6. פליסיאנו לופז גבר על דמיטרי טורסונוב 6:7, 6:7 ועלה לסיבוב השלישי בתחרות.

דובאי: שלוש צרפתיות הודחו בסיבוב השלישי

ובינתיים בטורניר דובאי ההפתעה המרעישה של היום היא ההדחה של ילנה ינקוביץ' כבר בסיבוב השלישי מהטורניר. הסרבית, שמדורגת 3 בעולם, נכנעה לקאיה קאנפי האסטונית, שתפגוש את נבחרת הפדרציה של ישראל, 6:2, 7:5. ינקוביץ' נשברה חמש פעמים במשך כשעה וחצי וסיימה את דרכה בטורניר.

המדורגת חמישית בטורניר, ורה זבונרבה, ניצלה פרישה של מריון ברטולי הצרפתיה שפיגרה 5:2 במערכה הראשונה בשל פציעה ברגל. ונוס וויליאמס לא התקשתה להביס את אליז קורנה, טניסאית צרפתיה נוספת שלא הצליחה לעבור את הסיבוב השלישי, עם 3:6, 2:6 תוך שעה ורבע. אחותה, סרינה, דילגה גם היא לשלב הבא אחרי 4:6, 2:6 על ז'נג ג'י הסינית.

אנה איבנוביץ', שמנסה לחזור לעצמה, ניצחה את קאמיל פין 2:6, 6:7 והעפילה לסיבוב הבא. דניאלה האנטוחובה נכנעה לוירג'יניה רזאנו 6:2, 1:6, 6:2 בקרב שנמתח כמעט שעתיים וחצי. גם דומיניקה סיבולקובה מוצאת את עצמה מחוץ לתחרות בשל פרישה בגלל החום ועשתה זאת במצב של 4:6, 6:1, 4:0 נגד אלנה וסנינה. אלנה דמנטייבה דילגה על אנאבל מדינה גריגאס 1:6, 3:6.

בטורניר בוגוטה, קולומביה (פרסים בסך 220 אלף דולר) הפסידה ציפי אובזילר לפטרישיה מאייר האוסטרית 6:2, 6:3 והודחה כבר בפתיחת הטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully