וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: נציגי קינן בדקו אופציה לשחררו בתום העונה

18.2.2009 / 9:03

שוחחו עם מנכ"ל מכבי חיפה, שהשיב: קודם נצטרך להחתים בלם בשיעור קומה. בוקולי מתחיל לאבד סבלנות, חיפה: "החוזה שלך עניין מורכב"

נציגי בלם מכבי חיפה, דקל קינן, שנפגשו אתמול (שלישי) עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק, ביקשו לברר מה הסיכויים שהמועדון יסכים לשחררו בתום העונה. כפי שפורסם כבר לפני מספר חודשים, לקינן יש סעיף בחוזה המבטיח לחיפה פיצוי במקרה כזה (800 אלף דולר בעונה שעברה, העונה הוא גדל). נראה כי הבירור שערכו בא על רקע העובדה שבחיפה לא התלהבו לשחרר את דקל קינן לחו"ל בחלון ההעברות האחרון, למרות הפיצוי המוסכם.

צ'יזיק השיב כי חיפה תצטרך למצוא קודם בלם ישראלי בעל שיעור קומה בכדי להבטיח שהעונה הבאה לא תיפגע. בפגישה, שבה שוחחו הצדדים על בירם כיאל אותו מייצגים השניים, עלה גם נושא עמרי אפק שמפגין לאחרונה יכולת טובה מאוד. לגבי כיאל, כידוע, לא הושגה כל התקדמות משמעותית ופגישה נוספת תתקיים בימים הקרובים.

בוקולי מחכה לתשובות

למרות הצפייה שמכבי חיפה תיזום פגישה עם גוסטבו בוקולי בתחילת השבוע, במועדון הבהירו לשחקן כי עליו להתאזר בסבלנות. "החוזה שלך הוא עניין מורכב", הסבירו. אם חיפה לא תיפגש עם בוקולי בימים הקרובים, הוא עשוי לדרוש הבהרות. השחקן עצמו צופה עלייה בביקוש אליו מצד קבוצות ישראליות משום שהוא איננו תופס משבצת של שחקן זר.

כפי שכבר היה ברור בתחילת העונה, המאמן אלישע לוי יחתום רק במחצית השניה של העונה על חוזה חדש. בחיפה גילו השבוע כי המטרה שהציב בפניו יענקל'ה שחר בתחילת העונה הייתה להשיג כרטיס לאירופה מהמקום השלישי ולשתף שחקנים צעירים. מכאן אפשר ללמוד שגם אם הקבוצה לא תזכה באליפות בסופו של דבר, חוזהו יוארך.

במועדון דרוכים לקראת משחקה של קבוצת הנוער ביום חמישי, מול אינטר האיטלקית אותה הדיחה כבר לפני ארבע שנים, בפברואר 2005. הקבוצה דורגה אז במקום השלישי לאחר שגברה על האיטלקים בבעיטות פנדלים, לאחר 0:0 בתום המועד החוקי. במחלקת הנוער מאוד מרוצים מהבגרות שמגלים שחקני סגל הקבוצה הבוגרת - ישראל זגורי, אייל גולסה, מוחמד גדיר, גד עמוס וליעד אלמליח. גם אלי ארליך מגלה יכולת טובה. חיפה תנסה לשחזר את ההישג הגדול שלה בטורניר בו היא משתתפת באופן מסורתי כבר תשע שנים.

אוהדי הקבוצה ממשיכים לרכוש כרטיסים לקראת המשחק מול מכבי נתניה ביום שני. 1500 אוהדים צפויים להגיע לנתניה שהקצתה להם את השער הצפוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully