וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פערים בין כיאל למכבי חיפה

17.2.2009 / 19:24

הקשר הצעיר דורש שדרוג בשכרו, סיכום עוד לא הושג. בנבחרת פסימיים לגבי זימונו של בוקולי, קבוצת הנוער תפגוש את אינטר ברבע הגמר באיטליה

מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, נפגש הערב (שלישי) עם סוכניו של הקשר בירם כיאל בנוגע להארכת חוזהו. זוהי אחת מתוך סדרת פגישות עם נציגי השחקן. כיאל מרוויח כ-80 אלף דולר לעונה ומבקש שדרוג משמעותי, אך טרם הושג סיכום בין הצדדים. במהלך הימים הקרובים צפויים הצדדים להיפגש פעמים נוספות במטרה להגיע לפשרה.

גוסטבו בוקולי הצהיר אתמול שהוא מעוניין לשחק בנבחרת ישראל לאחר שייחשב כאזרח ישראל מן המניין ולא כתושב ארעי, אולם בנבחרת ישראל פסימיים בנוגע לאפשרות שיוזמן לנבחרת בקמפיין הנוכחי. בנבחרת עוקבים אחר ההתפתחויות, אבל ההסבר לפסימיות הוא פשוט: במשרד הפנים מעריכים שאם השחקן יקבל אזרחות זה יהיה רק בעונה הבאה או בעוד שנתיים, משום שההליך הביורוקרטי ארוך.

בחיפה מנסים לעזור לבוקולי לקבל את האזרחות מוקדם יותר ומקווים שהוא יוכל לקבל אותה לאחר הקמפיין הנוכחי שמסתיים לקראת סוף השנה, ואולי לשחק בשלב הבא או במשחקי ההצלבה, במידה והנבחרת תעפיל אליהם.

כלי התקשורת בברזיל מדווחים לאחרונה על עיכוב בהעברת רנאטו, שכרטיסו שייך למכבי חיפה, לקבוצת בוטאפגו הברזילאית, זאת על רקע העובדה שמכבי חיפה טרם שלחה מספר מסמכים שיאפשרו לשחקן להשתחרר מהקבוצה ולחתום על חוזה בברזיל. במה שכונה כ"טלנובלת רנאטו-חיפה-בוטאפאגו", מסבירים בהנהלת הקבוצה הברזילאית כי אם חיפה תעביר את המסמך בזמן, השחקן יוחתם. בחיפה טענו הבוקר כי הידיעה שקרית. "רנאטו קיבל טופס שחרור לפני שנה, הוא איננו שחקן מכבי חיפה. לא ידוע לנו על כך פניה מהקבוצה הברזילאית", אמרו.

בתקשורת בדרום אפריקה מתחו אתמול ביקורת על מאמן הנבחרת, ג'ואל סנטאנה, על כך שלא זימן את ת'מבינקוסי פנטאני לסגל. כדורגלני הקבוצה יעודדו את שחקני קבוצת הכדורסל של מ.כ חיפה שתתמודד ביום חמישי ביד אליהו, במסגרת גמר גביע המדינה, מול הפועל חולון.

קבוצת הנוער של מכבי חיפה הדיחה הערב (שלישי) את קבוצת פיורנטינה האיטלקית מטורניר ויארג'יו שבאיטליה. בתום המועד החוקי הייתה התוצאה 0:0, וחיפה ניצחה 2:4 בדו קרב הפנדלים כדי לעלות לרבע הגמר, שם תפגוש את אינטר. במהלך בעיטות ההכרעה עצר השוער גד עמוס כדור אחד. האיטלקים בעטו פנדל נוסף מחוץ למסגרת וחיפה כבשה את ארבעת השערים מרגלי ישראל זגורי, אייל גולסה, רותם בנסל וליעד אלמליח.

במחלקת הנוער התלהבו מאוד מההישג ולפיכך גולסה ומוחמד גדיר ימשיכו את שהותם באיטליה עד למשחק הבא. גם שאר שחקני הקבוצה הבוגרת, כולל זגורי, עמוס ואלי ארליך, ימשיכו בטורניר ויחזרו לארץ עם שאר שחקני קבוצת הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully