וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: רק נקודה לליל בלה מאן

הקבוצה של רודי גרסיה קיוותה לצמצם פערים מהצמרת, אך סיימה ב-0:0 במשחק השלמה. ניס ניצחה 1:2 את נאנסי, ואלנסיין - קון 0:2

לפני קצת יותר מחודש התקיים המחזור ה-20 בצרפת תחת גשם שוטף ובמגרשים קפואים לגמרי. שלושה מן המשחקים נדחו לבסוף ומועדם החדש נקבע להערב (שלישי).

לה מאן - ליל 0:0

המארחים קיוו לניצחון ראשון מאז המחזור ה-16 ולסדר שלוש נקודות בכורה בכורה למאמן דניאל ז'אנדופו, שהפסיד פעמיים מאז מונה לתפקיד. ליל בעלת שאיפות הצמרת רצתה להתאושש מההפסד לאוקזר בשבת, והאמינה ביכולתה לנצח את לה מאן שחסרה את השוער יוהאן פלה, המסוכסך עם ראשי המועדון. ליל החזיקה יותר בכדור יותר, ואף ראתה את קמארה המקומי מציל מהקו בדקה ה-60, אך לא הצליחה לנצח.

נאנסי - ניס 2:1

ללא שישה שחקני הרכב, יצאה ניס לנאנסי על מנת לרשום ניצחון שני רצוף תוך שלושה ימים, לחזור לאיים על המקומות המוליכים לגביע אופ"א וגם עמדה במשימה. המארחים נמצאים במרכז הטבלה והופיעו למשחק ללא הכישרון העולה, איסיאר דיה הפצוע. מהמאן טראורה, שהעניק לניס את הניצחון על לה מאן בשבת, כבש בבבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-48. פסקל ברנגר השווה בדקה ה-57, אך דויד הלביוק חתם את הסיפור עם שער שקידם את ניס לעבר המקום השביעי.

ואלנסיין - קון 0:2

סטיב סבידאן חזר לסטאד נונגסר במדי קון במטרה להעניק לקבוצתו ניצחון ראשון מאז המחזור ה-15. ואלנסיין, אשר לא הפסידה ב-2009 (שני ניצחונות וארבע תוצאות תיקו) ידעה כי ניצחון יקפיץ אותה לראשונה זה זמן רב מעל לקו האדום. כבר בדקה העשירית השיגה המארחת את השער, כשג'ונתן לאקור הכניע את ונסן פלנטה וחגג שער בכורה העונה. גאל דאניק חתם את הסיפור בדקה ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully