וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אנדלר עבר לאוקלוהומה סיטי

ההורנטס נפטרו מ-12.3 מיליון דולרים של הסנטר בעונה הבאה ויקבלו מהת'אנדר את החוזים הנגמרים של סמית ו-ווילקוקס. ביינום ייעדר כחודשיים

לא מעט זמן ניסו בניו אורלינס להיפטר משחקן הפנים שלהם, טייסון צ'אנדלר, בעיקר כדי להיפרד מהשכר שלו בעונה הבאה שיעמוד על 12.3 מיליון דולרים. עכשיו, נראה שהם סוף סוף עשו זאת. לפי גורמים במשרדי ה-NBA, הקופצת על המציאה היא אוקלוהומה, והערב (שלישי) אושר הטרייד שישלח את צ'אנדלר לת'אנדר, בתמורה לג'ו סמית' וכריס ווילקוקס, שמסיימים חוזה בסוף העונה. ההורנטס אמורים לקבל בנוסף את הזכויות לדבון הארדין, שנבחר בדראפט האחרון במקום ה-50.

ההורנטס ניסו זה זמן רב להשיל משקל מתקרת השכר שלהם, שתעמוד על 77 מיליון בעונה הבאה, במטרה לנסות ולבנות צוות משלים טוב יותר מול כריס פול לשנים הקרובות. צ'אנדלר, שנתן עונה בינונית, בעיקר בגלל בעיות ברגלו, העמיד ממוצעים בינוניים מאוד של 8.8 נקודות, 8.3 ריבאונדים, במיוחד לעומת 11.8 הנקודות ו-11.7 הריבאונדים שרשם בעונה שעברה. סם פרסטי, הג'נרל מנג'ר של התא'נדר, נשמע מרוצה מאוד מהרכישה: "אנחנו מתרגשים מצירופו של שחקן צעיר, שחקן פנים עם ראש הגנתי שאנחנו מרגישים שיכול לעזור לנו עכשיו ובעתיד".

* החדשות הרעות של הלייקרס ממשיכות להגיע, ושוב בחזית ביינום. הסנטר הפצוע שנעדר עד כה משבעה משחקים של הקבוצה, ימשיך למצוא את עצמו מחוץ לקווים, הפעם בין 6 ל-10 שבועות, בגלל קרע בברכו הימנית. בלייקרס מקווים מאוד כי ביינום יחזור מוקדם ככל האפשר, לפני שהקבוצה תגיע אל הפלייאוף. בפעם שעברה שהוא נעדר, זה לא נגמר טוב בשביל קבוצתו של פיל ג'קסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully