וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: נווה שאנן קרובה להבטיח את ההישארות

הקבוצה פגשה באולם הבנים בעין שמר את הפועל המעפיל/עמק חפר ובתום משחק הפכפך ניצחה 2:3. רמת השרון ניצחה את בת ים 0:3

קרב התחתית בין הפועל המעפיל/עמק חפר להפועל נווה שאנן, שתי הקבוצות שסוגרות את טבלת הבית התחתון בליגת העל בכדורעף, סיפק לא מעט עניין ודרמה והסתיים בסופו של דבר בניצחון 2:3 לנווה שאנן, שמבטיח כמעט בוודאות את הישארותה בליגה.

המעפיל, שלא ניצחה עדיין מתחילת העונה, ידעה כי אם היא רוצה להישאר עדייין בתמונת ההישארות בליגה, היא חייבת לנצח באולם הביתי שלה, אולם 'הבנים' בעין שמר, את שכנתה בטבלה, שנמצאת במקום אחד מעליה וניצחה אותה כבר פעמיים העונה. המארחים נראו טוב במערכה הראשונה, ניצחו 20:25 ועלו ל-0:1. אלא שנווה שאנן חזרה מהר למשחק, ניצחה 14:25 והשוותה ל-1:1.

מכאן החל להתפתח משחק שלא התעלה לרמה גבוהה, אך היה רווי מתח ועצבים. נווה שאנן ניצחה את המערכה השלישית 28:30, אך שחקני המעפיל לא ויתרו וניצחו 24:26 בדרך למערכה חמישית מכרעת, שבה ידם של האורחים הייתה על העליונה ובזכות משחק מעולה של המוסר אילן טלמון ניצחה נווה שאנן 12:15 ו-2:3 במשחק כולו. כעת מפרידות בין המעפיל לנווה שאנן שלוש נקודות, כשנשארו עוד ארבעה משחקים בלבד לסיום העונה.

במשחק נוסף שהתקיים הערב (שלישי) בבית התחתון ניצחה א.ס. רמת השרון 0:3 בחוץ את עירוני בת ים (24:26, 16:25, 20:25). כעת לשתי הקבוצות 27 נקודות, אך בת ים מקדימה את רמת השרון בשל יחס מערכות עדיף. מחר, בנוסף למשחק גמר גביע המדינה לגברים, יתקיימו משחקי המחזור ה-15 בבית התחתון בליגת העל לנשים, כאשר הפועל כפר סבא תארח את אס"א ב"ש, הקרייתים נווה שאנן נגד אליצור כוכב יאיר ואליצור אשקלון מול ק.ק. תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully