וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אם לא נגיע מוכנים גם הפעם, זו טיפשות"

17.2.2009 / 21:05

מאמן בני יהודה יקבל כל קבוצה בברכה בהגרלת שמינית גמר הגביע, אך מזהיר את שחקניו. איבן גארידו התאושש, מילאן מרטינוביץ' חולה

שחקני בני יהודה חזרו הערב (שלישי) לאימונים והחלו למעשה את ההכנות לקראת המשחק המרכזי של ליגת העל בשבת, מול בית"ר ירושלים בטדי. האימון נערך כמעט כולו תחת גשם שוטף ולמרות מזג האוויר הרטוב האווירה בקרב השחקנים היתה מצוינת ומחוייכת.

המאמן גיא לוזון חסר הערב את הבלם מילאן מרטינוביץ' והמגן איציק עזוז החולים וכן את דין מורי שקיבל יום מנוחה בכדי להוריד מהעומס שהיה עליו בתקופה האחרונה. המגן כפיר אדרי, שמתאושש ממתיחה בשריר הירך האחורי, ערך אימון חלקי והוא צפוי להיות כשיר לשבת. גם הבלם הקולומביאני איבן גארידו שהחלים מאבעבועות רוח, חזר להתאמן אחרי שבועיים בהם נעדר. גארידו ערך אימון ריצה קל וכרגע לא ברור אם הוא יהיה מוכן להתמודדות בטדי.

אחרי שהזהובים גברו בשבת על הפועל אום אל פאחם בדו קרב פנדלים מורט עצבים, במסגרת סיבוב ט' של גביע המדינה, יתייצב מחר המנכ"ל משה דמאיו להגרלת הסיבוב הבא בגביע, שתיערך בערב במשרדי ההתאחדות לכדורגל .

בבני יהודה למדו בשבת האחרונה מה טיבן של הגרלות הגביע והמאמן גיא לוזון התייחס הערב להגרלה מחר: "אין דבר כזה הגרלה קלה, אין גם הגרלה נוחה וגם אם יש כזו הגלה על הנייר אז בשביל שהיא תהיה כזאת צריך לעבוד קשה מאוד במציאות. אבל את זה אמרנו גם לפני אום אל פאחם. מבחינתנו זה לא משנה מה ייצא בהגרלה, כל קבוצה תתקבל בברכה. אם לא נגיע מוכנים גם הפעם, זו תהיה טיפשות".

ראשי חוג האוהדים "אריות יהודה", כבר נכנסו החל מהיום ל"כוננות טדי". הערב הודיע הארגון על כך שהוא מעמיד שני אוטובסים לרשות אוהדי הקבוצה שיגיעו לירושלים בשבת. ההסעות ייצאו בשעה 16:00 מרחוב האצ"ל בשכונת התקווה ומחיר הנסיעה הוא 10 שקלים בלבד הלוך חזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully