וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר ייעדר מספר שבועות

הטניסאי השוויצרי עדיין סובל מהפציעה בגב ונאלץ לפרוש מטורניר דובאי וממפגש הדייויס הקרוב מול ארה"ב. פדרר: "היתה החלטה קשה"

שנת 2008 בוודאי לא היתה החביבה על רוג'ר פדרר, לשעבר המדורג ראשון בעולם, וכפי שמסתמן כעת, גם 2009 לא נראית ורודה במיוחד עבור הפנומן השוויצרי. אחרי חודשים בהם היה טרוד בגלל פציעות שהעיקו עליו, הגיעו גם הפסדים כואבים במיוחד, האחרון שבהם זכור ביותר, כשנכשל בניסיון לזכות בתואר הגראנד סלאם ה-14 שלו, והפסיד בגמר טורניר אוסטרליה ליריבו המר, רפאל נדאל. עכשיו, פדרר נאלץ לקחת פסק זמן ממשחק, במטרה לחזק את הגב הפצוע שלו, ולחזור בגדול במטרה לנסות ולקחת מחדש את המקום הראשון בעולם.

באתר הרשמי שלו פנה פדרר לאוהדיו, ושוב הציג את הרגישות שלו כשחקן וכבן אדם. "היום אני מאוכזב להודיע כי אני פורש מטורניר דובאי וממפגש גביע הדייויס הקרוב נגד ארצות הברית. זאת היתה החלטה קשה, לא רק בגלל שאני מחמיץ את אחד הטורנירים החביבים עליי בדובאי, אבל אני גם מחמיץ את ההזדמנות לעזור לנבחרת שלי להתקדם עוד שלב בגביע דייויס".

פדרר הסביר שככל הנראה ייעדר למשך חודש: "אחרי שפצעתי את הגב שלי בסתיו שעבר, לא היה לי מספיק זמן לחזק אותו כראוי. כאמצאי מקדים, אני אנצל את השבועות הקרובים לוודא שהגב שלי ישוקם לגמרי, ואז אחזור להמשך עונת 2009".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully