וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפול גז

מנצ'סטר יונייטד נראתה מצויין, נהנתה משערים של סקולס, ברבאטוב ורוני, גברה 0:3 על פולהאם ופתחה פער של 5 נקודות בפסגה

מי יעצור את השדים האדומים? קבוצתו של אלכס פרגוסון שדרסה את דרכה בגביע (1:4 על דרבי קאונטי) ומוליכה את הפרמייר ליג, הגדילה הערב (רביעי) את יתרונה בפסגה ל-5 נקודות, אחרי ניצחון מוחץ על פולהאם 0:3. עם יכולת שכזאת, יש לא מעט סיבות לז'וזה מוריניו ולאינטר להיות מודאגים לקראת המפגש בין השתיים בליגת האלופות בשבוע הבא.

המשחק היה מונח בכיסה של היונייטד כבר מבעיטת הפתיחה, והשער הראשון ריחף באוויר, עד שבדקה ה-12 שבר פול סקולס בצורת של 18 חודשים ללא שער. כדור קרן של מייקל קאריק מצא את הג'ינג'י מחוץ לרחבה, ששלח טיל אל השער. שווארצר לא נערך נכון ונתן לכדור להיכנס, 0:1 ליונייטד. 6 דקות מאוחר יותר היו האדומים קרובים מאוד להכפיל את התוצאה כשברבאטוב ניצל היתקלות של שווארצר עם אחד ממגיניו, אבל הבולגרי השתהה והכדור שלו נהדף.

אלא שביום שכזה, גם ברבטוב לא היה זקוק להמתין זמן רב. בדקה ה-29 נשלח הכדור אל הרחבה, שווארצר לא הצליח להגיע ולבולגרי נותר רק לדחוק מקרוב. בדקה ה-61 נכנס ויין רוני אחרי חודש של פציעה, ו-60 שניות על המגרש הספיקו לו כדי לכבוש. ג'י סונג פארק קיבל כדור ברחבה, שלח טיל בכיוון הכללי של השער, ורוני בנגיעה בודדת שלח את הכדור פנימה.

שלוש דקות מאוחר יותר ועוד חגיגה של היונייטד, אבל הפעם בספרי ההיסטוריה: אדווין ואן דר סאר, שלא ספג עד למשחק הנוכחי שער מזה 13 משחקים רצופים, שבר את שיאו של אבל רסינו, מאמן אתלטיקו מדריד כיום ובעבר שוער הקולצ'ונרוס, שעמד על 1275 דקות ללא שער חובה בליגה, והפך למחזיק השיא האירופאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully