וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאפין וסאפינה התקשו מול הצרפתים והודחו

האח הבכור נכנע במארסיי לקלמן, אחותו הפסידה בדובאי לרזאנו בסיבוב השני. הראל לוי בשמינית הגמר בבלגרד, רם ברבע הגמר במארסיי

הטניסאי הישראלי הראל לוי עלה היום (שלישי) לשמינית גמר הצ'לנג'ר בבלגרד (על סך פרסים של 106,500 יורו). לוי, שעלה מהמוקדמות, גבר בסיבוב הראשון על השבדי, ביורן רנקוויסט (214 בעולם) 6:7, 4:6. רנקוויסט עשוי להיות המחבט מספר 2 של שבדיה שתפגוש את ישראל בגביע דיוויס בחודש הבא. לוי יפגוש בסיבוב הבא את קרול בק הסלובקי המדורג שישי בטורינר (151 בעולם).

מי שעשוי לקבל גם משחק מקדים לפני הדיוויס הוא דודי סלע. הטניסאי הבכיר עלה לשמינית הגמר בממפיס ומחכה שם לרובין סודרלינג, שעדיין צריך לעבור את הסיבוב הראשון. השבדי יפגוש בהמשך היום את פולרן סרה הצרפתי.

בצל ההמתנה לויזה של אנדי רם לטורניר דובאי, הישראלי העפיל יחד עם ג'וליאן נואל לסיבוב השני בטורניר מארסיי, צרפת אחרי 6:7, 6:7 על ריק דה ווסט ורוג'ייר וואסן. השניים, המדורגים 1 בטורניר, נזקקו לשני שוברי שוויון כאשר בראשון הם ניצחו 7:9 ובשני 2:7.

סאפינה הודחה מטורניר דובאי

לאחר הדחתה של סבטלנה קוזנצובה אתמול (שני) בסיבוב השני של טורניר דובאי, הודחה היום במפתיע גם המדורגת שנייה בטורניר, דינארה סאפינה. הרוסייה הפסידה במפתיע 6:4, 6:2 לוירג'יניה רזאנו הצרפתייה המדורגת 58 בעולם. סאפינה, פינאלסיטית אליפות אוסטרליה, לא הסתדרה עם רזאנו וסיימה את דרכה בטורניר בשלב מוקדם מהצפוי.

מי שנאלצה לעבוד קשה היא המדורגת 1 בעולם, סרינה וויליאמס, שאיבדה מערכה נגד שרה אראני 6:4, אך גמלה לה ב-2:6 ו-0:6 בשתיים הבאות. גם דומיניקה סיבולקובה נכנסה למשחק צמוד נגד סבטאנה פירונקובה, אך ניצחה אותה 6:7, 4:6 והמשיכה לשלב הבא. ז'נג ג'י, אחת ההפתעות מהעונה שעברה, גברה 6:3, 5:7, 5:7 על סמנטה סטוסור. אנאבל מדינה גריגאס ניצחה 2:6, 5:7 את אלונה בונדרנקו.

ברוב המשחקים בסיבוב השני לא היו הפתעות יוצאות דופן. ונוס וויליאמס טיילה מול אנסטסיה פאבליוצ'נקובה 0:6, 1:6. מריון ברטולי הדיחה את פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקיה 6:7, 6:3, 3:6. ארסולה רדוואנסקה, שהפתיעה כשהדיחה את אחותה הבכירה, סיימה את דרכה בטורניר עם הפסד לקמיל פין מצרפת. רדוואנסקה פרשה בעיצומה של המערכה השלישית, במצב של 7:6, 5:7, 0:2 לצרפתיה. דניאלה האנטוחובה הלא מדורגת ניצחה 6:7, 2:6 את איומי מוריטה. אלנה דמנטייבה ניצחה 5:&, 2:6 את סיביל באמר.

המדורגת שלישית, ילנה ינקוביץ', ניצחה 3:6, 2:6 את מוניקה ניקולסקו מרומניה. ורה זבונרבה לא התקשתה מול בת ארצה, ורה דושבינה, וגברה עליה 0:6, 3:6. קאיה קאנפי האסטונית, שתפגוש את נבחרת הפדרציה של ישראל, עלתה גם היא לשלב הבא לאחר ניצחון 5:7, 2:6 על סניה מירזה ההודית, פינאליסטית טורניר פאטיה בשבוע שעבר.

בטורניר מארסיי בצרפת מראט סאפין (7 בטורניר) הודח כבר בסיבוב הראשון אחרי הפסד 4:6, 6:3, 6:2 לארנו קלמן הצרפתי, המדורג 78 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully