וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שנשאר למכבי ת"א זה אירופה

17.2.2009 / 14:22

לאחר ההפסד בדרבי, הרוחות סוערות בקרית שלום. במועדון זועמים על הקוון ועל בוזגלו ("השפעה מינורית"), אבל מסמנים מטרה חדשה: אירופה

יממה לאחר ההפסד 2:0 בדרבי להפועל תל אביב וההדחה מגביע המדינה כבר בסיבוב ט', נשמעו גם היום (שלישי) תלונות קשות במכבי תל אביב לכיוונו של הקוון עבד אל עוברה, שהרים דגל לנבדל שלא היה ופסל שער חוקי של ליאור ז'אן בדקה ה-49.

"זה פשוט לא יאומן, כמה שערים פסלו לנו מתחילת העונה בגלל טעויות שיפוט וכמה נקודות איבדנו בגלל הטעויות הללו", אמרו היום גורמים בכירים במועדון. "אין לנו מילה על מאיר לוי השופט, הוא היה בסדר גמור, וגם האדום ששלף ליחיאל היה מוצדק. הבעיה היא שהקוונים העונה מכשילים את השופטים, טעויות של קוונים מכריעות משחקים, לא רק במשחקים של מכבי, אלא בכל הליגה".

"הגיע הזמן לעשות בדק בית באיגוד השופטים, רמת הקוונים נמוכה מאוד והם שוגים פעם אחרי פעם. איפה זה נראה שקוון הולך להיפגש עם מאמן? אז נתנו לו עונש של שבת בבית, אבל עולם כמנהגו נוהג, וזה מכעיס ברמה שאי אפשר בכלל לתאר. נמאס לנו מהמצב הבלתי נסבל שבשביל לנצח משחקים אנחנו צריכים לכבוש לפחות שני שערים כי בטח יפסלו בגלל טעות שיפוט. זה הפך להיות בלתי נסבל".

ביקורת על בוזגלו, מחמאות למגנים

בחלק המקצועי הקולות נשמעו לכאן ולכאן. מצד אחד, נרשמה אכזבה על כך ששוב הקבוצה לא מצליחה להפיק מעצמה כדורגל חיובי במשחק גדול ובמיוחד במחצית הראשונה. "אלו סממנים של חוסר יציבות וזה מה שמאפיין אתנו מאוד העונה, כמעט בכל המשחקים", אמרו במועדון. במכבי הביעו אמש אכזבה במיוחד ממשחקו החלש של מאור בוזגלו, ששוב לא מצליח לקחת על עצמו משחקים גדולים ולהוביל את הקבוצה. "מאור פשוט לא הגיע למשחק אתמול, הוא כמעט לא היה מעורב וההשפעה שלו על המשחק היתה מינורית", אמרו בקבוצה.

מי שכן זכו לשבחים הם צמד המגנים, יובל שפונגין ואורי שטרית וגם דולי ג'ונסון שעשה עבודה שקטה במרכז המגרש. בקבוצה עודדו את החלוץ סקוט סילי שהחמיץ בדקה ה-62 פעמיים ממצבים בטוחים מול וינסנט אניימה: "אין מה לעשות, שחקן לא חד מתקשה לכבוש, סקוט עוד יתרום הרבה לקבוצה".

"אנחנו לא מרימים ידיים ואסור לחשוב שהעונה הזו גמורה", אמר בכיר בהנהלת המועדון, "למרות הכל בליגה כל כך לא יציבה כמו בארץ הכרטיס לאירופה עדין בטווח נגיעה. אנחנו רק 10 נקודות מהמקום השלישי ו-5 נקודות ממקום רביעי. עד תום העונה נותרו מספיק משחקים גדולים בהם השחקנים יוכלו להוכיח את עצמם ולהחזיר למועדון ולקהל. כל משחק הוא משמעותי ולמררות כל הביקורת והפרשנים אנחנו אופטימיים לקראת ההמשך".

היום קיבלו שחקניו של נמני יום חופשי ומחר יחזרו לאימונים ויחלו בהכנות לקראת המשחק מול הפועל פתח תקווה בשבת בבלומפילד. משה מישאלוב או איגור טומאסיץ' צפויים להחליף את אבי יחיאל שהורחק אמש בדרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully