וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום חמישי לאניה מירקין באליפות ארה"ב הפתוחה

לוחמת הטקוואנדו, מדליסטית הארד מאליפות אירופה, התחרתה בקטגוריית משקל עד 55 ק"ג, הגבוהה ממשקלה, וכשלה בקרב העלייה לחצי הגמר

הישג נאה ללוחמת הטקוואנדו הישראלית, אניה מירקין, באליפות ארצות הברית הפתוחה המתקיימת בלאס וגאס, אחת התחרויות היוקרתיות והגדולות של הענף. מירקין סיימה במקום החמישי במשקל עד 55 ק"ג, אחרי שאור ליום ראשון כשלה במשקל המקורי שלה 51 ק"ג.

מדליסטית הארד מאליפות אירופה האחרונה, הייתה אחת מכ-2,000 לוחמים ולוחמות מכל העולם, בגילאי נוער ובוגרים, שנטלו חלק בתחרות. מירקין, שפתחה את העונה בצורה מצוינת עם מדליית זהב באליפות ירושלים הבינלאומית, מדליית כסף באליפות צרפת הפתוחה ומדליית ארד באליפות אירופה לסטודנטים שהתקיימה במוסקבה, סבלה בחודש וחצי האחרונים מפציעה קשה בברך שהשביתה אותה מאימונים. למרות זאת היא לא ויתרה על התחרות בארצות הברית. לאחר שביום ראשון, היא הודחה מהתחרות במשקלה (עד 51 ק"ג), היא החליטה, בעצה אחת עם מאמנה יחיעם שרעבי, להירשם לתחרות שבמשקל עד 55 ק"ג, שהתקיימה אתמול (שני), ובה השתתפה גם הישראלית בת-אל גרטר.

ההגרלה האירה למירקין פנים, והיא עברה לשלב השני ללא קרב. לאחר שגברה על יריבה מקסיקנית ועל אלופת קנדה, מירקין התקשה להתמודד עם המיגון האלקטרוני החדיש שבו משתמשים בארה"ב ושטרם נכנס לשימוש באירופה. למרות זאת ניצחה את המכסיקנית 2:7.
בקרב הבא ציפתה למירקין אלופת קנדה. גם כאן מירקין היתה טובה יותר והציגה עליונות על הקנדית, הקרב הסתיים בניצחון זהה 2:7 למירקין.
הקרב הבא היה מול מתחרה מארה"ב שזכתה לעידוד מאסיבי של הקהל וליחס מועדף מהשופטים. האמריקנית עלתה ליתרון מוקדם של 2:0. מירקין השוותה ל-2:2 אך כאן היתה מחלוקת בין השופטים, שהחליטו לבסוף להעניק את הנקודות לאמריקנית. בפיגור 4:0, מירקין עוד הצליחה להשוות, אך לבסוף האמריקנית היא זו שניצחה 7:4 ואני מירקין נותרה עם המקום החמישי בתחרות.

בסיום התחרות מירקין נשמעה מאוכזבת: "בסך הכל אני אמורה להיות מרוצה שאחרי הפציעה שעברתי באתי לכאן והצלחתי לסיים במקום החמישי במשקל שהוא גבוהה מהמשקל שלי. אני צריכה עדיין להתרגל למיגון החדש, יש אזורים בגוף שהמכה בהם פשוט לא נספרת עכשיו ו צריך להתאמן על זה. בסך הכל אני מרגישה שאני ממשיכה להתקדם לקראת המטרה הכי חשובה השנה, אליפות העולם"

בת אל גרטר ניצחה שני קרבות והפסידה בקרב השלישי וסיימה במקום התשיעי. בתחרות השתתפו גם אדם סגיר במשקל עד 62 ק"ג, שהודח כבר בקרב הראשון ויוני בן אהרון במשקל עד 72 ק"ג שהודח אחרי שני קרבות ודורג גם הוא במקום התשיעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully