וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטבי: "שחקני מכבי מגיעים לדרבי עם פיק ברכיים"

מגן הפועל ת"א חגג את עליית קבוצתו לשמינית גמר הגביע, לאחר 0:2 בדרבי. נמני: " אולי מאיר לוי תפס יום חלש". בכיר במועדון: "הקוון פחדן"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הפועל תל אביב שוב התעלתה במשחק גדול והתגברה על מכבי תל אביב בדרבי בפעם השנייה העונה, עם ניצחון 0:2 (בדיוק כמו בליגה) וכרטיס לשמינית גמר גביע המדינה. מהראן לאלה המשיך במנהגו וכבש את הראשון, יבואה הכפיל את התוצאה בתוספת הזמן. הצהובים, שאיבדו עניין בליגה, חותמים למעשה עונה מאכזבת, עם נחמה פורתא בדמות גביע הטוטו.

אוהדי הפועל תל אביב נתקלו בכמה שוטרי יס"מ בסיום המשחק, ורק בהתערבות יו"ר הקבוצה, אמיר ליובין, נמנעו חילופי מהלומות. כמו כן, נעצרו כמה אוהדים אדומים שהתפרעו. מהצד השני, אוהדי מכבי תל אביב תקפו את בנו של ג'ימי טורק, שחקן העבר של הפועל.

"ירד סלע מהלב לאחר המשחק"

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, אמר בסיום המשחק: "עד לשבוע הבא יש עוד זמן, לא יודע אם זו מתנה ליום הולדת. פתחנו את המשחק בצורה יוצאת מן הכלל. עד הגול שכבשנו בסביבות הדקה ה-30 הנענו את הכדור נכון, הצטרפנו קדימה נכון, עצרנו את מכבי איפה שרצינו. אחרי זה, זו לא היתה אותה קבוצה. במחצית השנייה שחקני מכבי יצאו ללחוץ קדימה. אמרתי לשחקנים שלי שהם צריכים לבוא לקבל את הכדור מאחורי ג'ונסון וטומאסיץ'. לא עשינו את זה. היום הקהל ישכח את גביע הטוטו. אין ספק שזה מעל ומעבר".

כשנשאל על השאיפות לזכות בדאבל העונה, ענה גוטמן: "אתם יודע איזה חלומות יש לי? מורדי הביא לי דרבי, אתה יודע מה זה ההגרלה הזו? אני מקווה להגרלה נוחה יותר בשלב הבא". על האדישות בה קיבל את השערים, אמר: "יש משחקים שאתה יודע שהולך להיות בסדר לאורך כל המשחק. יש משחקים שהולך קשה והיום זה משחק, שמלבד ה-30 דקות הראשונות, היה קשה".

השוער וינסנט אניימה, שמנע שערים בטוחים מסקוט סילי ושלח את סמואל יבואה לדהור לשער השני, אמר: "הרגשה נהדרת, כל משחק בגביע הוא בעל משמעות. זה לא שהיינו יותר טובים, פשוט ניצלנו את ההזדמנויות שלנו. בכל פעם שאני מבשל זה מצוין. עדיין מוקדם מכדי לכדי לחשוב על הדאבל. כרגע אני חושב על הפועל, אבל מקווה לעזוב כמה שיותר מהר לאירופה".

יגאל אנטבי: "כל הקבוצה שיחקה טוב היום, רצינו את זה יותר מהם. השחקנים של מכבי מגיעים לדרבי ויש להם פיק ברכיים. אנחנו משחקים טוב ונראים טוב, רוצים להישאר בצמרת ולזכות בגביע. על ההגרלה האידיאלית אמר אנטבי: "תן לי כל קבוצה, רק שזה יהיה בבלומפילד".

גילי ורמוט: "חצי ראשון היינו מצוינים, מכבי לא עברו את האמצע ובחצי השני זה מתהפך. אם לא וינסנט, הם היו משווים. צריך לתת על זה את הדעת. חזרתי מבלגיה בכלל הרבה סיבות, בעיקר האווירה הנפלאה. לפעמים המתח יכול להרוג, ירד לי סלע מהלב אחרי המשחק הזה".

"כל משחק יש נגדנו טעויות שיפוט"

זעם רב במכבי תל אביב על שופט המשחק, מאיר לוי, ובמיוחד על הקוון שפסל את השער החוקי של ליאור ז'אן. הצהובים לחצו במחצית השנייה על שערה של הפועל, אך גם כשכבשו ראו את הקוון עוצר את המהלך באיבו בשל טענה לנבדל.

בכיר בהנהלת הקבוצה אמר מיד בתום המשחק: "קוון פחדן. הוא עמד מתחת לשער של הפועל, ומהפחד הרים את הדגל. לא יכול להיות שבכל משחק אנחנו צריכים להתמודד עם טעויות שיפוט. בושה וחרפה".

המנג'ר אבי נמני: "היה חסר לנו גול. צריך להיות הוגנים, הפסדנו וצריך להסתכל קדימה. היו לנו הרבה החמצות והיו לא מעט טעויות שיפוט שלצערי סבלנו מהן. כל הכבוד להפועל ת"א, במיוחד לוינסנט אניימה, הוא היה מעל כולם. אני חושב שצריך להגיד כל הכבוד גם לשחקנים שלנו שעשו את המקסימום. שיחקנו טוב והגענו למצבים שלנו, על אחת כמה וכמה במשחק גביע וגם במשחק ליגה, כשלא מכניסים אין מה לעשות".

על הצעירים ששיחקו במחצית השניה, אמר המנג'ר: "זה לא משנה. מי שמשחק משחק רק בגלל יכולת. ידענו שנשלם העונה מחיר על חוסר הנסיון, אבל נחייה עם זה. שום דבר לא ישנה את הדרך שלנו".

נמני הוסיף לגבי השיפוט: "ברור שזה מרגיז ויוצאים מהמשחק בהרגשה לא טובה, אני לא רוצה לבוא בטענות למאיר לוי. יכול להיות שהוא תפס משחק חלש כמו ששחקנים תופסים משחק חלש, זה קורה. הרמה של הקוונים מאוד נמוכה, אבל אם ההחמצות שלנו היו נכנסות לא היינו מדברים על השיפוט. כל החילופים שעשיתי היו משיקולים מקצועיים בלבד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

אז מי מחכה בשמינית הגמר?

הגרלת הסיבוב הבא בגביע תתקיים ביום רביעי הקרוב, בשעה 19:30. בהגרלה במשרדי ההתאחדות יקחו חלק תשע קבוצות מליגת העל, ארבע מהליגה הלאומית ושלוש מהליגה הארצית.

נציגות ליגת העל: מכבי חיפה, הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים, מכבי נתניה, בני יהודה תל אביב, הפועל פתח תקוה, מ.ס. אשדוד, בני סכנין והכח עמידר רמת גן.

נציגות הלאומית: הפועל עכו, מכבי אחי נצרת, הפועל כפר סבא ועירוני קרית אתא.

נציגות הארצית: הפועל אשקלון, סקציה נס ציונה, בני טמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully