וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם אנדי רם לא יקבל ויזה לדובאי, זה יהיה בעייתי"

כך רמזו ראשי ה-ATP. הטניסאי הישראלי הגיש בקשה לויזה לקראת טורניר הגברים באיחוד האמירויות בשבוע הבא

אחרי שסיפורה של שחר פאר עורר הדים ברחבי העולם והביא לגל אהדה כלפי הטניסאית הישראלית, קיימת דריכות לקראת מקרה אפשרי דומה שיקרה בשבוע הבא. כזכור, שחר פאר לא קיבלה אשרת כניסה לטורניר היוקרתי בדובאי, שבו הייתה אמורה להשתתף. מארגני הטורניר ננזפו על ידי ראשי ה-WTA, הסבב המקצועני לנשים, ונרמז להם כי מקרה דומה בעתיד יגרום לביטול הטורניר.

וכעת העיניים נשואות אל דרכונו של אנדי רם, טניסאי הזוגות הישראלי שנרשם לטורניר יחד עם קווין אולייט מזימבבואה. אנשי ה-ATP, סבב הגברים המקצועני, מתכוננים לתרחיש אפשרי וכבר הודיעו כי לא יקבלו התנהגות דומה מפני שלטונות דובאי שבאיחוד האמירויות. כמו בסבב הנשים, גם במקרה הזה מארגני הטורניר חייבים לעמוד בהסכמים הבינלאומיים ולאפשר לכל טניסאי להשתתף.

טניסאי העבר האמריקאי ג'סטין גימלסטוב, שנמנה כיום עם אנשי הוועד המנהל ב-ATP התייחס היום (שני) לסוגיית אנדי רם ואמר: "אם אנדי רם לא יקבל ויזה לדובאי זה יהיה בעייתי. החוק הוא ברור ומארגני הטורניר חייבים לדאוג לכל טניסאי שמשחק בסבב". הטניסאי מארדי פיש, שזכה בסוף השבוע בטורניר סן חוזה, הצטרף לדבריו של גימלסטוב ואמר: "מה שקרה עם שחר פאר זה פשוט מטורף, וה-WTA כבר היו צריכים לפעול בעניין מזמן".

במקביל, גם התאחדות הטניס הבינלאומית התערבה בעניין ויושב הראש פרנצ'סקו ריצ'י הצהיר: "אנחנו מתכוונים להבהיר לאנשי התאחדות הטניס של האמירויות שהחוקה הבינלאומית אוסרת על אפלייה".

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי רם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully