וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "מוריד את הכובע בפני הלוחמים שלי"

16.2.2009 / 21:04

מאמן חולון היה גאה בשחקניו שניצחו את נהריה ועלו לגמר גביע המדינה. מאמן המפסידה ג'ינו: "איבדנו 22 כדורים וככה אי אפשר לנצח משחק"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

ג'ינו: "חולון עלו לגמר בצדק"

בחדר ההלבשה של חולון היתה שמחה מאופקת אחרי הניצחון 76:79 על נהריה בחצי גמר הגביע מאחר והשחקנים של דני פרנקו הבינו כי נשאר להם עוד משחק כדי להשיג את התואר הנכסף. מנגד, בחדר ההלבשה של נהריה היתה דממה ודמעות רבות.

מאמן הפועל חולון, דני פרנקו, היה מרוצה מהיכולת של שתי הקבוצות: "אני גאה להיות חלק ממשחק כדורסל כמו היום. שתי הקבוצות נתנו לא מעט מהלכים גדולים. התמזל מזלנו ועשינו מהלך אחד גדול יותר מנהריה. מוריד את הכובע בפני הלוחמים שלי, ששמו על הראש סרט לבן ויצאו למלחמה. אני לא חושב עדיין על הגמר. יש לי עוד 72 שעות בשביל זה. אם נביא את הרוח והנחישות אז נהיה במשחק ונוכל לנצח".

אורי קוקיה היה מרוצה ממשחק הלחימה של חולון: "היה משחק צמוד. ראינו איך אנחנו מנצחים ואז נהריה הפכו את המשחק. אני שמח שהראנו אופי. סך הכל המשחק הזה הוא נקודת אור חיובית לכדורסל הישראלי".

בצד המפסיד פירגן יעקב ג'ינו ליריבה: "ברכות לדני פרנקו ולהפועל חולון ולקהל הנפלא שלהם. הם עלו לגמר בצדק. אני עדיין מכבד את השחקנים שלי על המאמץ ועל הדרך שהם עבדו עד לחצי הגמר. עשינו עבודה קלה לשאר הקבוצות. חולון צופפו את הצבע בחוכמה ולא נבהלו מהשלשות שלנו. מה שהפסיד את המשחק זה איבודי הכדור. איבדנו 22 כדורים וככה אי אפשר לנצח משחק".

רביב לימונד לקח אחריות על ההפסד: "אני לא יודע מי החליט שאנחנו פייבוריטים. שתי הקבוצות היו בעלות סיכויים שווים. הגענו כקבוצה והפסדנו כקבוצה. נרים את הראש וננסה להתחבר. אני לוקח אחריות כשחקן מוביל".

בתגובה לשלשה של בריאן טולברט בסוף המחצית שנפסלה טען השופט סמי בכר כי ההחלטה נלקחה עוד העלך הפרקט, אך שתי הקבוצות נקראו לחדר ההלבשה על מנת שלא ליצור מהומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully