וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניה מירקין סיימה חמישית בלאס וגאס

לוחמת הטאקוונדו הישראלית כשלה בקטגורית המשקל המקורית שלה, והתחרתה גם בקטגוריה גבוהה יותר, כדי לצבור ניצחונות

לוחמת הטאקוונדו הישראלית, אניה מירקין, סיימה היום (שני) במקום החמישי באליפות ארצות הברית הפתוחה שהתקיימה בלאס וגאס. מירקין התחרתה תחילה בקטגורית המשקל שלה, עד 51 קילוגרם, אלא שמאחר והיא הפסידה בשלב מוקדם, החליטה לנסות את מזלה גם בקטגורית משקל גבוהה יותר, שבה רשמה הישג סביר.

מירקין, מדליסטית הארד מאליפות אירופה האחרונה, סבלה בחודש וחצי האחרונים מפציעה קשה בברך שהשביתה אותה מאימונים. למרות המצב החליטה שלא לוותר על התחרות בארצות הברית. אור ליום ראשון היא התייצבה לתחרות במשקל עד 51 ק"ג, ופגשה מתחרה מקומית. מירקין נכנסה רע מאוד לקרב, פיגרה 4:0 בשלב מוקדם, אך הצליחה לחזור ולהשוות. הקרב הוכרע לבסוף בניקוד זהב לטובת האמריקנית.

בעצה אחת עם מאמנה יחיעם שרעבי, החליטה מירקין המאוכזבת להירשם לתחרות שבמשקל עד 55 ק"ג, שהתקיימה למחרת. בתחרות הזו השתתפה גם בת אל גטרר. הפעם ההגרלה האירה למירקין פנים והיא עברה לשלב השני ללא קרב. כאן היא פגשה יריבה מכסיקנית. מירקין התקשה להתמודד עם המיגון האלקטרוני החדיש שבו משתמשים בארצות הברית ושטרם נכנס לשימוש באירופה, למרות זאת ניצחה את המכסיקנית 2:7.

בקרב הבא ציפתה למירקין אלופת קנדה. גם כאן מירקין היתה טובה יותר והציגה עליונות על הקנדית, הקרב הסתיים בניצחון זהה 2:7 למירקין. הקרב הבא היה מול מתחרה נוספת מארצות הברית, שעלתה ליתרון מוקדם של 0:2. מירקין הישוותה ל-2:2 אך כאן היתה מחלוקת בין השופטים, שהחליטו לבסוף להעניק את הנקודות לאמריקנית. בפיגור 4:0, מירקין עוד הצליחה להשוות, אך לבסוף האמריקנית היא זו שניצחה 7:4.

בסיום התחרות מירקין נשמעה מאוכזבת: "בסך הכל אני אמורה להיות מרוצה שאחרי הפציעה שעברתי באתי לכאן והצלחתי לסיים במקום החמישי במשקל שהוא גבוה מהמשקל שלי. אני צריכה עדיין להתרגל למיגון החדש, יש אזורים בגוף שהמכה בהם פשוט לא נספרת וצריך להתאמן על זה. בסך הכל אני מרגישה שאני ממשיכה להתקדם לקראת המטרה הכי חשובה השנה, אליפות העולם".

בת אל גרטר ניצחה שני קרבות, הפסידה בשלישי וסיימה במקום התשיעי. בתחרות השתתפו גם אדם סגיר במשקל עד 62 ק"ג, שהודח כבר בקרב הראשון ויוני בן אהרון במשקל עד 72 ק"ג שהודח אחרי שני קרבות ודורג גם הוא במקום התשיעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully