וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע עלה לסיבוב השני בטורניר ממפיס

הישראלי שעלה מהמוקדמות גבר על ריינולדס האמריקאי (73 בעולם) 6:7, 2:6. דובאי: איבנוביץ' נקמה בקלייבנובה, קוזנצובה וראדוונסקה בחוץ

דודי סלע, הטניסאי הישראלי הבכיר, גבר הערב (ראשון) על בובי ריינולדס האמריקאי בסיבוב הראשון של טורניר ממפיס היוקרתי (על סך פרסים של 1.22 מיליון דולר). סלע (86 בעולם), שעלה להגרלה הראשית של הטורניר אחרי שניצח שני משחקים במוקדמות, רשם הישג מצוין מול ריינולדס המדורג 73 בעולם, ובסיבוב הבא הוא עשוי לפגוש את רובין סודרלינג השבדי (יריבו במפגש הדייויס בין ישראל לשבדיה בחודש הבא), שיתמודד בסיבוב הראשון מול פלורן סרה הצרפתי.

סלע השיג את השבירה הראשונה במשחק במשחקון החמישי והמשיך ליתרון של 2:4, לפני שנשבר בחזרה ואיפשר לריינולדס להשוות ל-4:4. אחרי ששני הטניסאים החליפו שבירות התוצאה עמדה על 6:6, ובשובר השוויון ניצח סלע 4:7 וזכה במערכה. המערכה השנייה כבר הייתה קלה יותר עבור סלע, בה שמר על ההגשות שלו והשיג מנגד שלוש שבירות בדרך לניצחון מוחץ 2:6 במערכה ומקום בסיבוב השני.

מוקדם יותר עלה הראל לוי להגרלה הראשית בטורניר הצ'לנג'ר בבלגרד שבסרביה (על סך פרסים של 106,500 יורו). לוי צלח את שלושת סיבובי המוקדמות, בכולם הוא ניצח בתומאה 6:7, 3:6 כאשר ה"קורבן" האחר היום היה אנדיס יוסקה הלטבי.

לוי יתמודד בסיבוב הראשון של ההגרלה הראשית נגד ביורן רנקוויסט השבדי, במשחק שיהווה הכנה מצויינת לקראת מפגש הדייויס בין ישראל לשבדיה בתחילת חודש מארס.

אנדי רם ימשיך לשתף פעולה עם ג'וליאן נול האוסטרי, והשניים יתחרו השבוע בטורניר מארסיי שבצרפת (על סך פרסים של 576 אלף יורו) בו הם מדורגים ראשונים. השניים יתמודדו בסיבוב הראשון נגד ריק דה ווסט מדרום אפריקה ורוג'ייר וואסן מהולנד.

בסבב הנשים, ציפי אובזילר עבר את שלב המוקדמות ועלתה להגרלה הראשית בטורניר בוגוטה בקולומביה (על סך פרסים של 220 אלף דולר). אובזילר גברה בסיבוב המוקדמות האחרון על צ'איין אוויק ההולנדית 2:6, 6:2, 4:6.

דובאי: איבנוביץ' נקמה בקלייבנובה

הרוחות בדובאי טרם נרגעו בעקבות פרשת שחר פאר שלא קיבלה ויזה לאיחוד האמירויות, ובמקביל נכנסו היום (שני) כמה מהמדורגות הבכירות למעגל המשחקים. במשחק היחיד שנערך בסיבוב השני הודחה המדורגת שביעית, סבטלנה קוזנצובה, שנכנעה 6:4, 3:6, 6:0 לחברתה לנבחרת הפדרציה של רוסיה, אלנה וסנינה.

אנה איבנוביץ', המדורגת שמינית, פגשה את הרוסיה הצעירה אליסה קלייבנובה, שהדיחה אותה בסיבוב השלישי באליפות אוסטרליה בחודש שעבר, ונקמה בה על ההפסד המפתיע ההוא עם ניצחון קשה 5:7, 4:6.

המפגש הפיקטני של הסיבוב הראשון הפגיש בין המדורגת תשיעית, אגניישקה ראדוונסקה, לאחותה הצעירה אורסולה (121 בעולם), שלמרבה התדהמה הדיחה את אחותה הגדולה עם 4:6, 3:6. אנה צ'אקבטדזה, שהייתה אמורה לפגוש את שחר פאר בסיבוב הראשון, קיבלה במקומה את היפנית איומי מוריטה, והצליחה להפסיד לה 7:5, 6:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully