וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם יישאר במילאן

על פי דיווחים, הושג סיכום בין נציגי השחקן לל.א. גלאקסי באשר להתרת חוזהו בקבוצה. הדרך למילאן פנויה. מוראטי: "0:7 לאינטר היה משקף"

לאחר כל הספקולציות והדיבורים של כל הצדדים המעורבים, עסקת העברתו של דייויד בקהאם למילאן עשויה להיסגר בימים הקרובים. על פי דיווחים היום (שני) באנגליה ואיטליה, עורכי דינו של הקשר האנגלי הגיעו להסכם על התרת חוזהו עם לוס אנג'לס גלאקסי בליגת ה-MLS, וכעת הכל תלוי בסיכום שתשיג מילאן עם בקהאם עצמו. לדיווחים עדיין לא ניתן כל אישור רשמי ולא ידוע איך תפוצה הגלאקסי, אך מסתמן כי עתידו של בקהאם יהיה במדי הרוסונרי.

ביום שישי נראה היה כי זמנו של בקהאם באיטליה קצוב, לאחר שהדדליין שהציבו האמריקאים לבציוע ההעברה פג והם הודיעו כי יצפו לשובו כמתוכנן, ב-9 במרץ. ראשי מילאן שמרו לאורך הזמן על אופטמיות, והיו בטוחים כי יצליחו לסגור את העסקה ולקשור את עתידו של בקהאם לרוסונרי באופן קבוע.

הקשר האנגלי נחל הצלחה אישית מאז הגיע לאיטליה והפתיע רבים בהשתלבותו המהירה בקבוצה. לכל אורך הדרך הבהיר בקהאם כי הוא רואה את עתידו במילאן ואין לו כוונה לושב לליגה האמריקאית. אתמול נפצע בקהאם במהלך ההפסד 2:1 של קבוצתו בדרבי לאינטר, אך גם כאן ציפתה בשורה טובה לקינג דייויד, כשהצוות הרפואי הודיע שיוכל ליטול חלק כבר במשחק הקרוב, ביום רביעי במסגרת שמינית גמר גביע אופ"א נגד ורדר ברמן.

"היינו צריכים לנצח בהפרש גבוה"

נשיאה של אינטר, מאסימו מוראטי, מנצל כל הזדמנות כדי לחגוג את ניצחון קבוצתו 1:2 בדרבי ובדרך לשמוח לאידה של מילאן. "היו מקרים שהדרבי הסתיים ב-3:4, אבל הפעם היינו צריכים לנצח 0:7", אמר מוראטי ל'גאזטה דלו ספורט'. "היינו צריכים לנצח בהפרש גבוה יותר, אבל הכי חשוב שהשגנו את התוצאה והפגנו כוח ונחישות".

מוראטי התייחס בדבריו גם לשער שהבקיע אדריאנו בעזרת ידו: "אני לא בטוח לגבי זה. יכול להיות שהייתה נגיעת יד, אבל היינו כל כך טובים שהיינו מנצחים בכל מקרה. ההחלטה לשלב את אדריאנו הייתה הימור עבורנו. אני חשוב שז'וזה מוריניו עשה הכל כדי להחזירו לכושר ואני שמח על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully