וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל: "הרגשתי כמו פעם"

הסנטר נהנה משיתוף הפעולה עם קובי והחמיא לו: "הוא הכי טוב בליגה". בראון: "אם הם עדיין היו ביחד קשה לדעת כמה טבעות היו להם"

שאקיל אוניל הצהיר הלילה (בין ראשון לשני) אחרי האולסטאר שיתכן שזה היה משחק הכוכבים האחרון שלו. "אני כבר בן 36", הסביר בתום ערב שהיה חתום על שמו.

התצוגה של הסנטר הוותיק נפתחה בריקוד ארוך בהצגת השחקנים, נמשכה עם 17 נקודות ושיתוף פעולה עם קובי בריאנט לראשונה מאז עבר מזרחה למיאמי והסתיימה בבחירתו ל-MVP של המשחק, ביחד עם הכוכב של הלייקרס, שבעצמו קלע 27 נקודות. בשנים האחרונות השניים הירבו להתקוטט תקשורתית כשעיקר האש הגיעה מהסנטר, אבל הלילה הוא נשמע מפוייס מתמיד: "הרגשתי כמו פעם, קובי ממש חיפש אותי. הוא השחקן הכי טוב בליגה".

"תשמעו מה אני אומר לכם, השניים האלו ביחד יוצרים שילוב קטלני, ראינו את זה היום וראינו את זה בעבר", אמר מאמן המזרח הלילה, מייק בראון, "כל אחד מהם נמצא במקום שבו הוא נמצא עכשיו, אבל אם הם עדיין היו ביחד אי אפשר לדעת כמה טבעות הם כבר היו עונדים".

קובי ניסה לצנן את ההתלהבות: "זה לא שאנחנו הולכים אחרי זה לראות סרט ביחד או משהו כזה. נהנינו וזה הכל", אבל פיל ג'קסון, שעצמו התאחד עם שאקיל, התייחס גם הוא לחיבור: "אני חושב שזה היה שיעור חשוב. שיעור על אנשים שעובדים ביחד, שמוצאים פתרונות לבעיות, שמוצאים הרמוניה".

לברון ג'יימס, שהוביל את המזרח עם 20 נקודות, התייחס גם הוא לביג מן: "שאק הוא אחד מהחבר'ה האלו שאתה תמיד מסתכל מסביב ומקווה שהם עדיין כאן. הוא מביא איתו שואו, ספורטיביות, את כל הצחוקים, הוא ממש מביא הכל לכדורסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully