וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: פיניקס פיטרה את טרי פורטר

כצפוי הודיעו הסאנס על הפסקת עבודתו של המאמן כשבמקומו התמנה אלווין ג'נטרי, שאמר: "עלינו לחזור למשחק המהיר שהיה לנו בעבר"

ראשי הסאנס ביקשו להעביר את סוף השבוע בשקט משום שפיניקס אירחה את האולסטאר. חלף לו סוף שבוע האולסטאר והסאנס החליטו לעשות את הזעזוע המתבקש בקבוצה ופיטרו היום (שני) את מאמנם טרי פורטר. הקבוצה מינתה במקומו את עוזרו, אלווין ג'נטרי, שכבר הבטיח לחזור לימי הריצה של הסאנס: "אני חושב שעלינו לחזור למשחק המהיר שהיה לנו בעבר".

נראה כי כעת הסבירות שיתבצע טרייד על אמארה סטודמאייר קטנה, והסאנס ינסו לחזור לצמרת המערב עם הסגל הקיים שלהם. התגובה של פורטר לפיטורים היתה קצרה: "אני אמתין כמה ימים ואאסוף את מחשבותיי לפני שאדבר", אמר המאמן המאוכזב. פורטר הוא המאמן השביעי שמפוטר העונה ב-NBA ומצטרף בכך לרג'י תיאוס, מו צ'יקס, סם מיצ'ל, אדי ג'ורדן, רנדי וויטמן ופי ג'יי קרליסימו שפוטרו במהלך החודשים נובמבר ודצמבר.

פורטר הפך למאמן הראשי של הקבוצה בקיץ האחרון אחרי שהחליף בתפקיד את מייק ד'אנטוני, אבל הוליך את הקבוצה למאזן 23:28 מאכזב. ג'נטרי נחשב לאיש מאוד אהוד על השחקנים והוא עובד בליגה כבר 20 שנה, במהלכן גם שימש כמאמן זמני של מיאמי ודטרויט. בין 2000 ל-2003 היה המאמן הראשי של לוס אנג'לס קליפרס.

ג'נטרי הוא השריד האחרון מצוות האימון של ד'אנטוני והוא הגיע לסאנס ב-2004. על פי הדיווחים ההחלטה למנותו למאמן ראשי ולפטר את פורטר התקבלה במהלך פגישה בין הבעלים רוברט סארבר לג'נרל מנג'ר סטיב קר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully