וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ה-WTA על תקרית דובאי: בשנה הבאה זה לא יקרה

לארי סקוט הבהיר למארגנים שאם שחר פאר לא תורשה להכנס לשם שוב, הטורניר יהיה בסכנת ביטול. פאר עלתה למקום ה-45 בעולם

שחר פאר אמנם עמדה אתמול (ראשון) במרכזה של מיני סערה לא נעימה בעקבות אי מתן ויזה שתאפשר לה להשתתף בטורניר דובאי באיחוד האמירויות, אבל היא לפחות תוכל להתנחם מעט בעובדה שבדירוג העולמי שפורסם היום היא טיפסה שלושה מקומות, מה-48 ל-45.

פאר העפילה בשבוע שעבר לחצי גמר טורניר פטאיה בתאילנד ונעצרה רק על ידי ורה זבונרבה הרוסייה, אבל ההישג הזה הספיק לה בשביל לחלוף על פני מספר שחקניות. ציפי אובזילר נותרה במקום ה-179 בעולם ואילו יוליה גלושקו ירדה מהמקום ה-353 למקום ה-356.

בחזרה לפרשיית טורניר דובאי, ב"ניו יורק טיימס" האמריקאי מפרסים דברים של ראש סבב ה-WTA, לארי סקוט שהצהיר: "הבהרתי למארגני טורניר דובאי שאם בשנה הבאה שחר לא תקבל רשות לשחק שם, הם יסתכנן בביטול הטורניר. זו תהיה מכה לאבד טורניר כל כך יוקרתי עם פרסים כל כך גבוהים, אבל כשזה מגיע לעקרונות של פתיחות והגינות, אסור להתפשר".

בצמרת הדירוג לא נרשמו כל שינויים. סרינה וויליאמס ממשיכה להוליך כשאחריה דינרה סאפינה וילנה ינקוביץ'. אליז קורנה התקדמה מהמקום ה-13 למקום ה-11 והיא על סף כניסה לעשירייה הראשונה ואת ההתקדמות המרשימה ביותר סיפקה סניה מירזה ההודית, שהודות להגעה לגמר טורניר פטאיה, זינקה מהמקום ה-126 בדירוג עד למקום ה-87.

תואר השני העונה לסטפאנק

חוץ מדירוג גם משחקים קצת מהספורט הלבן והלילה זכה ראדק סטפאנק בטורניר סן חוסה בארצות הברית (על סך פרסים של 600 אלף דולר) אחרי ניצחון 6:3, 4:6, 2:6 על מארדי פיש במשחק על התואר.

האמריקאי נעזר בחבטות הגשה טובות כדי לנצח במערכה הראשונה ונראה בדרכו הבטוחה לזכייה בטורניר כשהצ'כי בן ה-30 ביקש הפסקה לטיפול רפואי באמצע המערכה השנייה. אלא שמכאן השתנו פני הדברים, סטפאנק שבר פעם אחת כדי לנצח להשוות את המערכות ל-1:1 והמשיך עד לניצחון.

לסטפאנק, 21 בעולם ופיינליסט השנה שעברה, זהו התואר הרביעי בקריירה, אבל כבר השני העונה. הצ'כי פתח היטב את 2009, זכה לפני כן גם בטורניר בריסביין והמאזן שלו בחודשיים האחרונים עומד על 2:12. "הגעתי לכאן עם הרבה ביטחון, זו פתיחת העונה הטובה ביותר שלי בקריירה", אמר אחרי המשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully