וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן אנחנו שניים

שאקיל וקובי שוב כיכבו ביחד וזכו בצוותא בתואר ה-MVP של האולסטאר, המערב התגבר על דווין וויד ולברון ג’יימס וניצח את המזרח 119:146. קובי קלע 27, כריס פול סיים עם 14 נקודות ו-14 אסיסטים

אחד אחד הם עלו על הפרקט בפיניקס, כוכבי ה-NBA, היא ליגת הכדורסל הטובה בעולם שהלילה בישרה על משחק אחד בלבד, ההתמודדות האחרונה בפסטיבל, האקט שלשמו התכנסנו, ארוע השיא של ארוע השיא, משחק האולסטאר. אחלה NBA.

אם מישהו חיפש MVP עוד לפני הג'אמפ הראשון, שאקיל אוניל ענה כשבטקס הצגת שחקני הספסל הוצג אחרון ונכנס כשהוא עטוי במסיכה לבנה, הצטרף לחבורת רקדנים עם מסיכות דומות ורקד במרכז הבמה במשך כדקה תמימה. נכון, זה לא אותו שאקיל ששלט ברחבות ובליגה, אבל כמה שנים לפני שהוא תולה את הנעליים קשה לראות מי יירש אותו גם בחלק של הצבע.

על המגרש ראינו משחק אולסטאר טיפוסי. קצת קרבות אגו, ניסיונות למהלכים מעניינים, אסיסטים משוגעים, הטבעות, מעט הגנה ואינסוף איבודים. קובי לקח יותר מ-20 זריקות, כריס פול עשה דאבל-דאבל והמערב קלע מלמעלה מ-60 אחוזים מהשדה וניצח 119:146. קובי ושאקיל, כמה סמלי, זכו דקות לאחר מכן בצוותא בתואר ה-MVP.

קובי ושאקיל, שוב ביחד

קובי לקח הלילה 5 מ-9 הזריקות הראשונות של המערב והחטיא 4. המזרח הוליך 10:20, אבל הכוכב המשיך לזרוק, נכנס לעניינים והוביל ריצת 0:17, כשב-9 דקות המשחק שלו ברבע הראשון הוא זורק 10 פעמים ונעמד על 11 נקודות.

לברון עוד ניסה להשתתף במלחמת האגו עם 7 נקודות ברבע הראשון, אבל ירד מהר יותר לספסל ופינה את הבמה לפול פירס, שלא ראה אף אחד ממטר והתחיל לרוץ בעצמו לתואר ה-MVP, עד שהוחלף ובילה דקות ארוכות על הספסל. כשקובי חזר למגרש באמצע הרבע השני, הלוח הורה על 45:48 למערב ולכוכב של הסלטיקס כבר היו 14 נקודות.

בשלב הזה בריאנט עשה קולות של ויתור על עוד תואר אישי והתחיל לחלק אסיסטים מצוינים. כריס פול הזין והזין, אמארה סטודמאייר הגיע לדאבל פיגרס בצד אחד, לברון עשה את זה בצד השני והמחצית הסתיימה ב-67:72 למערב.

המחצית השנייה כבר הייתה של המערב בלבד. שאקיל התנהג כמו מארח למופת ודאג להנות את הקהל, קובי המשיך לשלוט, סטודמאייר וטוני פארקר ייצרו נקודות, כריס פול עשה הכל ושחקני המערב רצו לפלוס 20. הגארבג' טיים, שכיאה למשחק אולסטאר - התחיל עם הג'אמפ הראשון, קיבל חותמת רשמית לקראת הסוף. הדקה האחרונה הפכה לעוד סיבוב בתחרות ההטבעות והמערב ניצח 119:146.

קלעו למערב: קובי בריאנט 27, אמארה סטודמאייר 19, שאקיל אוניל 17, כריס פול (14 אסיסטים), ברנדון רוי, טוני פארקר ופאו גאסול 14 כ"א, דירק נוביצקי 8, טים דאנקן ודייויד ווסט 6 כ"א, צ'ונסי בילאפס 5, יאו מינג 2.

למזרח: לברון ג'יימס 20, דווין וויד ופול פירס 18 כ"א, דוויט הווארד 13 ו-9 ריבאונדים, קווין גארנט ומו וויליאמס 12 כ"א, רשארד לואיס וריי אלן 8 כ"א, דווין האריס 6, אלן אייברסון ודני גריינג'ר 2 כ"א, ג'ו ג'ונסון שיחק ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully