וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורסמו על מקרה פאר: "זה בלתי מתקבל"

הצרפתייה הזדעזעה מסירובה של דובאי לספק ויזה לישראלית. איבאנוביץ': "שחר חברה שלי, מצטערת שהיא לא כאן". סלע עלה לטורניר ממפיס

סירובה של דובאי להעניק ויזה לטניסאית הישראלית, שחר פאר, ממשיכה להכות הדים בטניס העולמי. אחרי שאיגוד הטניס העולמי גינה את המעשה, מצטרפות עתה טניסאיות שונות ברחבי העולם, המגבות חברתם הישראלית. מחזיקת טורניר פריס הטרייה, אמילי מורסמו אמרה בנושא: "זה בלתי מתקבל. אני חושבת שספורט צריך להיות מעבר לנושאים כמו דת, מלחמות ומה שלא יהיה", אמרה הטניסאית הצרפתייה. "אני מאוד מופתעת".

גם אלנה דמנטייבה, שהפסידה למורסמו בגמר טורניר פאריס התייחסה לאירוע: "אני מאוד מצטערת בשבילה. היא ילדה טובה ומאוד רגישה". דמנטייבה אף נזכרה בהתארגנות שהיתה כנגד פאר בניו זילנד: "שיחקתי נגדה באוקלנד והיתה נגדה הפגנה בזמן המשחק. אני כל כך עצובה בשבילה. מאוד אכפת לה ממה שקורה בין ישראל לפלסטינאים, וזה מצב מסובך מאוד".

גם הסרבית אנה איבאנוביץ' נחלצה לעזרתה של פאר, מדובאי: "זה מאוד מצער. שחר חברה שלי ואני מאוד מצטערת שהיא לא כאן. זה תמיד חבל לערב פוליטיקה וספורט, אבל האיגוד בודק את הנושא".

ובזמן שטניסאית ישראלית אחת מנסה נואשות להיכנס לטורניר, טניסאי אחד נמצא בדרכו לטורניר בקצה השני של העולם. דודי סלע המשיך במסע שלו במוקדמות טורניר ממפיס, ואחרי שגבר אתמול על דאנצ'ביץ' הקנדי, היום הגיע תורו של רוברט קנדריק האמריקני. סלע הציג יכולת טובה, וניצח לאחר שתי מערכות, 4:6, 4:6, כדי להעפיל לטורניר עצמו.

סלע יפגוש בסיבוב הראשון את בובי ריינולדס האמריקאי (73 בעולם). אם יעפיל לסיבוב השני הוא ישחק מול המנצח בין רובין סודרלינג השבדי (16 בעולם) לפלורן סרה הצרפתי (54 בעולם).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully