וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "אלה הרגעים בהם נמדדים אנשים"

מאמן בית”ר ראובן עטר הסביר כיצד הרים את קבוצתו מהקרשים אל עבר ה-3:4 הגדול על קרית שמונה בגביע. במועדון חושדים באלברז שגרם בכוונה לשני השערים שספגה הקבוצה במחצית הראשונה. צפו בתקציר

יותם רונן

צפו בתקציר המשחק באדיבות ערוץ 5+ לייב

האם אלברז "עשה דווקא"?

בבית"ר ירושלים היו מאוד מרוצים מהניצחון 3:4 על עירוני קרית שמונה אחרי ההעפלה לשמינית גמר גביע המדינה, אלא שהקבוצה הייתה צריכה להתמודד הערב גם עם דברים קשים. נוסף על כל הצרות הפוקדות אותה בתקופה האחרונה, התגלו כנראה הערב גם מחדלים של שחקנים מבית. בקבוצה חושדים כי המגן הצ'יליאני כריסטיאן אלברז "עשה דווקא" כשגרם לשני השערים שספגה הקבוצה במחצית הראשונה. באזור הדקה ה-20 ניגש ברק יצחקי למאמן ראובן עטר וביקש להחליף את המגן. עטר אימץ את ההמלצה והודיע במחצית לאלברז שהוא בחוץ. הצ'יליאני השתולל בחדר ההלבשה והחל לקלל בספרדית.

ביום שלישי, לאחר שאיציק קורנפיין הודיע לשחקנים על קנס כספי שהוטל עליהם בעקבות התבוסה 4:0 להפועל תל אביב, סירב אלברז להתאמן ושוכנע רק לאחר הפצרות רבות. בבית"ר חושדים שהשערים שספגה הקבוצה במחצית הראשונה, שניהם מאגף ימין, היו בגדר סגירת חשבון. גורם בקבוצה טען: "כבר בתחילת השבוע חששנו שאלברז לא יראה יותר מדי התלהבות, בלשון המעטה. נדהמנו לגלות איך במשחק כל כך חשוב בגביע המדינה הוא עושה דווקא וגורם לשני שערים שספגה הקבוצה. המהלך הראשון שעשינו היה להחליף אותו, ונראה איך להמשיך הלאה".

בקבוצה הדגישו כי לאלברז "לא היה שום קייס, הקנס שהוטל עדיין לא נגבה, כך שלפחות בשלב זה, הוא לא יכול לטעון שנלקחו ממנו כספים שלא כחוק".

יש לציין כי אלברז משחק פצוע מתחילת העונה ונחשב לאחד מאהובי הקהל, כשהטענות מופנות על פי רוב לשחקנים אחרים. הוא אמנם נחשב לשחקן שמתלהט במהירות, אולם בדרך כלל נתן את כל מרצו. בכל מקרה, אלברז, שסירב להגיב, צפוי לעמוד לבירור על התנהגותו בשבוע האחרון ובמשחק בקרית שמונה.

עטר: "אלו הרגעים בהם נמדדים אנשים"

בסיום המשחק התייחס עטר לגבי הדברים שיצחקי צעק לו במשחק על אלברז, ואמר: "שיחות שלי עם שחקנים תוך כדי משחק, אני שומר לעצמי. עברנו לא מעט דברים ויש לזה תופעות לוואי, לפעמים זה מאמוציות ומעצבים. לפעמים זה בא לידי ביטוי במה שהוא אמר לי ואחר כך עם השער בצד השני. העליות והירידות ללא הפסקה מצריכות ממני לשמור על הסדר".

על המשחק אמר המאמן הבית"רי: "זה שאני נמצא בצד המנצח, זו חוויה. היה משחק יוצא מן הכלל. זה ההבדל בין הליגה לגביע. כשקבוצה נמצאת בפיגור היא חושבת לתת גול אחד, אבל בליגה חושבים על מהפך. ההרגשה טובה מאוד. היה משחק קצבי עם הרבה שערים. אחרי השבוע הסוער אני שמח ומקדיש את הניצחון לאוהדים שביקרו אותי. אני חושב שזה מגיע להם. במשחק הראשון שלי כמאמן בנתניה ניצחנו 3:4 את חיפה. דברים כאלה לא קורים הרבה.

"היה לא קל, אבל אני מספיק חזק כדי להתמודד", התייחס מאמנה של בית"ר לתקופה הקשה שהוא עובר במועדון. "אני אומר לאנשים שאלה הרגעים שבהם נמדדים אנשים. אלו הרגעים שגם אני צריך לשדר ביטחון לשחקנים. זה היה שבוע למידה וזה טוב.

"כשהקבוצה לא מצליחה תמיד יהיה ספק לגביי, לגביי השחקנים ולגבי כל אחד במערכת. הפסדנו 4:0 להפועל וזה לא מחפה על זה. אין לי בעיה שהטענות יבואו אלי. אנחנו כקבוצה צריכים לתת רצף של ארבעה ניצחונות כדי לכפר על זה. בית"ר לא אמרה את המילה האחרונה גם בליגה. אנחנו נמצאים חמש נקודות הפרש מהקבוצה שמעלינו. יש לנו שני משחקי בית ואם ננצח אותם אני מאמין שנהיה מקום אחד למעלה".

עמית בן שושן, שכבש צמד במשחק והיה מצוין, אמר: "היה לנו משחק טוב. הראנו הרבה אופי. חזרנו כל הזמן מפיגור. אני שמח שניצחנו בסוף,. הם נתנו פייט, ואני שמח שניצחנו. את מה שקרה בשבוע שער בבלומפילד קשה מאוד לשכוח. זה היה משחק על הפנים שלנו. ננסה גם בליגה וגם בגביע לעשות תוצאות טובות".

שרצקי לכהן: "אתה לא רואה שהשחקנים מתים?"

בקרית שמונה הביעו אכזבה רבה, כמובן, מההפסד לבית"ר. הקבוצה של אלי כהן הובילה שלוש פעמים במשחק, אבל לא הצליחה לשמור על היתרון, וספגה אף בסיום את השער ששלח את בית"ר לשמינית הגמר ואותה להישאר נאבקת בליגה. הבעלים ויו"ר הקבוצה איזי שרצקי רחת מזעם וצעק בסיום המשחק לעברו של המאמן אלי כהן: "אתה לא רואה שכולם מתים?", כשהתייחס לעייפות של שחקני הקבוצה.

"הובלנו שלוש פעמים וחבל ששורקים נגדנו בקלות", התלונן כהן בסיום. "זו לא פעם אחת ולא פעמיים. ב-0:0 כשתפסו לשחקן שלנו בחולצה לא שרקו לנו. בדרך כלל אני לא מבקר שופטים. היה משחק גביע טיפוסי, המשחק הכי טוב של קרית שמונה העונה. חבל להפסיד את המשחק הזה. הגיע לנו לנצח את המשחק הזה. לשחקנים יש יכולת והם יודעים זאת. כל הזמן תקפנו. בית"ר היא הדאבליסטית , היא הלכה על הכל וזה הצליח לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully