וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: בית"ר ניצחה 3:4 את קרית שמונה ועלתה לשמינית הגמר

יצחקי לא מרשים בליגה, אך בגביע, שחקן בית"ר נתן הצגה גדולה בניצחון על קרית שמונה, שהובילה שלוש פעמים, אך כשלה. צפו בתקציר

ברני ארדוב

צפו בתקציר המשחק באדיבות ערוץ 5 +לייב

יש משחקים שחיייבים לראות בשידור חוזר. גם אם זה לא הכי כיף ובטח כאשר כבר יודעים את התוצאה, אבל בכל זאת, יש כאלה שפשוט אסור לפספס. מה שהתרחש הערב (ראשון) בקרית שמונה נמנה על אחד מאלו. בית"ר ירושלים ניצחה 3:4 (ללא הארכה) את עירוני קרית שמונה בסיבוב ט' של גביע המדינה ועלתה לשמינית הגמר. הדאבליסטית עדיין בחיים, לפחות בכל הקשור לתואר השני בחשיבותו במדינה.

ברק יצחקי ועמית בן שושן לא מרשימים עד כה בליגה בעונה הנוכחית, זאת בלשון המעטה, אבל במשחק הגביע צמד שחקניה של בית"ר הבין את חשיבות המעמד ונתן הצגה גדולה. כל אחד מהם כבש צמד, אבל מעבר לכיבושים הם הפעילו את כל המערך הבית"רי באופן מצוין. נראה כי ראובן עטר רוצה לחזור לימיו העליזים בתור שחקן ודורש, אולי, הרבה שערים במשחקי קבוצתו. כשזה הולך לטובתו, כמו הערב, זה נחמד, כשזה הולך לרעתו, כמו בתבוסה להפועל תל אביב בליגה בשבוע שעבר (4:0), קצת פחות מלבב.

אחרי 11 משחקים ללא ניצחון בליגה, קרית שמונה הפגינה משחק טוב מאוד. במיוחד יובל אבידור, שכנראה ייחטף בקיץ על ידי הקבוצות הגדולות. אבידור היה מצוין ודרור קשטן יכול לחשוב בכיוונו ברצינות. קרית שמונה כבשה אמנם שלושה שערים, אבל כאשר ההגנה רעועה והשוער לא מי יודע מה (יוסי בצלאל עמד במקומו של דני עמוס) אז סופגים ארבעה ואומרים שלום לגביע. אולי זה יעזור לקבוצה של אלי כהן להתרכז רק בליגה, כי במצבה הנוכחי היא לא יכולה לחשוב על דברים אחרים זולת הליגה.

קרית שמונה הובילה שלוש פעמים במשחק, אבל בית"ר הראתה הרבה אופי כאשר לא נשברה והשוותה שלוש פעמים. הדבר הגדול מבחינתה הייתה העלייה ליתרון בדיוק במאני טיים. יובל אבידור כבש צמד (8, 78), תומר סוויסה הוסיף עוד אחד (30). מנגד, יצחקי (65 בפנדל ו-84) ובן שושן (29, 79) כבשו למחזיקת הגביע. בינתיים.

מהלך המשחק

דקה 2 - יובל אבידור חתך למרכז וניסה את מזלו בבעיטה מכ-16 מטרים, אבל היא הלכה גבוה.

דקה 8 - גול! גיא צרפתי שלח כדור נפלא לכיוונו של יובל אבידור, החלוץ השתלט בתוך הרחבה ושלח מהפינה השמאלית לפינה הנגדית של הרוש, שער מצוין, 0:1 לקרית שמונה.

דקה 11 - צרפתי שלח בעיטה מסובבת ולא חזקה, הרוש ירד באיחור אבל הציל.

דקה 17 - יצחקי הוריד כדור מצוין עם הראש לוורד, שחדר לרחבה, אבל בעט חלש, בצלאל הדף לקרן.

דקה 29 - גול! עמית בן שושן קיבל כדור באגף שמאל, חתך לרחבה כשהוא עוקף מספר שחקנים ושיחרר בעיטה חדה לשערו של בצלאל, שוויון 1:1.

דקה 30 - גול! יובל אבידור המצוין חדר באגף שמאל, שלח רוחב מדוד, תומר סוויסה הגיע מאחור ושלח לרשת הגבוהה בזינוק, 1:2 לקרית שמונה.

דקה 56 - פרננדס שלח כדור חופשי מסובב מצוין לשער של בצלאל, גוטיירז הציל עם הראש מקו השער.

דקה 62 - ניר נחום חדר טוב לרחבה מאגף ימין והעביר כדור גדול ליצחקי, שבעט טוב. עמית בן שושן נגע בכדור שחדר, השופט פסל את השער בטענת נבדל מוצדקת.

דקה 65 - גול! בית"ר קיבלה פנדל לאחר ששמעון גרשון ספק הוכשל ברחבה. ברק יצחקי בעט מצוין לפינה השמאלית העליונה של בצלאל, בית"ר שוב השוותה, 2:2.

דקה 76 - בנאדו שלח כדור ארוך ליצחקי, שהשתלט על כדור, אבל בעט החוצה משבעה מטרים.

דקה 78 - גול! כדור חופשי נפסק לקרית שמונה, צרפתי לא המתין להגנת בית"ר ומסר לאבידור בתוך הרחבה, האחרון שלח ממפתן רחבת ה-5, הרוש לא יכול היה להושיע, 2:3 לקרית שמונה.

דקה 79 - גול! בית"ר לא הרימה ידיים. מהלך משולב יפה של ברוכיאן, יצחקי ובן שושן איזן אחרי שער שני של האחרון במשחק, 3:3.

דקה 84 - גול! שער נהדר שני של ברק יצחקי במשחק. האחרון קיבל מסירה טובה מניר נחום, ובעט מחיבורי רחבת ה-16 טיל לשערו של בצלאל ההמום. אחרי שהשוותה שלוש פעמים, עלתה בית"ר ליתרון לראשונה במשחק, 3:4.

הרכב עירוני קרית שמונה: יוסי בצלאל, דני בונדר, לואיס גוטיירז, סאלח חסארמה, רן קוז'וק, מיגל סבסקו, פול קסאני (עידן סרור, 75), גיא צרפתי, תומר סוויסה, יובל אבידור, טודור קולב.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלירן דנין, אריק בנאדו, שמעון גרשון, כריסטיאן אלברז (ניר נחום, 46), עידן טל, דריו פרננדס, אבירם ברוכיאן, עידן ורד, ברק יצחקי, עמית בן שושן (דוד אמסלם, 89).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully