וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור לגויים

מכבי ראשל"צ הציגה משחק מלחמה אדיר, ניצחה את אסטרחן 21:29 והשאירה לעצמה סיכוי טוב בגומלין שלב שמינית גמר גביע איצ"ף שייערך ברוסיה

מכבי ראשון לציון הראתה שיש לה מה להגיד באירופה. סגנית האלופה ומוליכת הליגה אירחה הערב (ראשון) את אסטרחן, קבוצת צמרת מרוסיה, בידיעה שעליה להשיג יתרון גדול לקראת הגומלין שיערך ביום שבת. הצהובים הציגו משחק הגנה מצוין, בראשות השוער ג'וליאן סטראט, ניצחה 21:29 ועשתה צעד חיובי לקראת שלב רבע הגמר.

השחקנים של גלעד מאור פתחו היטב את המשחק ושיחקו במשחק ריצה, בעוד הרוסים ניסו להאט את קצב המשחק. את המחצית הראשונה סיימה ראשון ביתרון מבטיח 12:15. את המחצית השנייה פתחו הצהובים בהגנה חזקה ורצו ל-12:17. לקראת הסיום איבדו הרוסים את הראש בהתקפה, ושחקניו של גלעד מאור העלו את הפער ל-8 שערים, יתרון מאוד מבטיח לקראת הגומלין.

המאמן היה מאוד מרוצה מההפרש: "זאת חצי דרך ועוד צריך לשחק ברוסיה, אבל ניצחנו היום בפער של שמונה שהוא בעצם פער של תשע, כי קיבלנו 21 שערים ואם נבקיע שם נוכל להפסיד גם בשמונה, אבל לא תשמעו ממני מילה על הפסד בגומלין.

"באה לפה קבוצה טקטית יוצאת מן הכלל. זו הייתה מלחמה טקטית מטורפת, אמרתי לשחקנים לא לנסות לרוץ בכל מחיר ולהגיע לשמונה הפרש. לא משנה מה יהיה, שאפו ענק לשחקנים, אני כל כך גאה בהם, מי יודע, אולי ב-28 במרץ במקום דרבי...", חתם מאור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully