וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי ת"א לא מתייאשת לנצח את כפ"ס 0:3

לאחר שגברה עליה בחצי גמר גביע המדינה, ניצחה הדאבליסטית את הקבוצה של ברעם באותה תוצאה בליגה. הוד השרון עם 0:3 על מטה אשר

הערב (ראשון) הושלם המחזור ה-20 בבית העליון של ליגת העל לגברים בכדורעף, והמאבק על מקומות 2-4 הופך להיות מסובך ומעניין מרגע לרגע.

לאחר הניצחון המשכנע בחצי גמר הגביע באמצע השבוע שעבר, הגיעה מכבי תל אביב לאולמה הביתי במטרה לשמור על הקצב והמומנטום לקראת גמר גביע המדינה בעוד שלושה ימים. מולה ניצבה אותה יריבה מחצי הגמר, הפועל כפר סבא, שקיוותה לצאת הפעם עם משהו ביד, אך ידעה שזה יהיה קשה מאוד, בעיקר משום שחסרה את הזר הפצוע אלכס דמאיו.

גם במשחק הזה, כמו בהתמודדות בגביע, נכנסה תל אביב לקצב מהיר וחזק ולא הותירה ליריבתה ברירה. אם במערכה הראשונה כפר סבא עוד התקרבה וירדה בסיומה בהפסד מינימלי של 25:19, בשתי הבאות היה נראה שלכפר סבאים פשוט לא היה סיכוי מול הצהובים, שניצחו בהן 17:25 ו-16:25. הזר סרגיי ז'יבולוז'ני הצטיין בשורות הדאבליסטית, שניצחה בסיום 0:3 לעיני 150 צופים במרכז הרב ספורט.

במשחק השני שנערך התוצאה הראתה בסיום גם כן 0:3, אך שם ההתמודדות הייתה מרתקת הרבה יותר. לעיני כ-350 צופים שמילאו את האולם בתיכון 'מוסינזון', התפתח בין מכבי הוד השרון והפועל מטה אשר משחק צמוד, כשלכל אורכו אף אחת מהקבוצות לא מצליחה לפתוח פער של יותר משלושה שערים על פני יריבתה.

במערכה הראשונה הצליחה הוד השרון לנצח 23:25. במערכה השנייה הובילו האורחים כבר 21:24, אך הוד השרון ביצעה מהפך וניצחה 24:26. גם במערכה השלישית הייתה מטה אשר בעמדת ניצחון, כשהובילה 21:23, אבל שוב התעשתו המארחים וניצחו באותה תוצאה, 24:26 ו-0:3 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully